.

Beantwoord

Abonnement wijzigen werkt niet

  • 2 August 2013
  • 10 reacties
  • 1068 Bekeken

Online wijzigen van **** (data) naar 1,5 GB / JAAR lukt niet, pagina geeft keer op keer foutmelding.
icon

Beste antwoord door Natascha 5 August 2013, 09:46

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Probeer eens een andere browser en even alle cookies te wissen. Laat even weten of dit heeft geholpen. Zo niet, welke foutmelding krijg je?
Ik heb de aanwijzigen opgevolgd, maar het resultaat is het zelfde:

https://mijn.simyo.nl/selfcare2/servlet/Error

Oeps kan niet worden weergegeven
Hoe kunnen we je verder helpen?
Reputatie 3
Badge +5
Beste iFreek, ik adviseer je niet voluit je 06 nummer hier te posten, alleen al uit privacy overwegingen niet.
Hoe krijg ik hier een antwoord op mijn vraag?
Reputatie 7
Badge +9
Maandag op zijn vroegst krijg je antwoord van een Simyo moderator, die zijn s'avonds en 's nachts en in het weekend niet aanwezig hier. Hoewel... ik heb hier wel eens moderators actief gezien op zaterdagochtend, dus wie weet.....
Badge +6
Online wijzigen van **** (data) naar 1,5 GB / JAAR lukt niet, pagina geeft keer op keer foutmelding.

Hoi iFreek,

Vervelend om te lezen dat je niet kan wijzigen. Ik heb je aansluiting bekeken en ik zie dat je nog gebruik maakt van oude bundels.
Om te kunnen wijzigen naar een jaar internetbundel dien je eerst je belbundel aan te passen naar een jaar. Wanneer je dit hebt gedaan kan je wijzigen naar een jaar internetbundel.

Ik heb je telefoonnummer uit het bericht verwijderd omdat dit privacy gevoelige informatie is zoals Nielsiejjj92 aangeeft.

@ Martijn®, Nielsiejjj92 & Scotsman bedankt voor het meedenken.
De pagina biedt geen mogelijkheid om de termijn van de belbundel onafhankelijk van de termijn van de internetbundel aan te passen.

Het aanpassen van enkel de contractsperiode van maand naar jaar lukt ook niet. De wijzig button blijft dan inactief.

Ik heb een lagere databundel gekozen, in de hoop dat ik daarna wel weer alles zou kunnen wijzigen, maar de databundel is nu bevroren. Blijkbaar kan ik dit volgende maand pas weer aanpassen. Wijzigen van maand naar jaar lukt ook nog niet.

Kortom, ik heb nog steeds niet de gewenste bundel.
Badge +8
De pagina biedt geen mogelijkheid om de termijn van de belbundel onafhankelijk van de termijn van de internetbundel aan te passen.

Het aanpassen van enkel de contractsperiode van maand naar jaar lukt ook niet. De wijzig button blijft dan inactief.

Ik heb een lagere databundel gekozen, in de hoop dat ik daarna wel weer alles zou kunnen wijzigen, maar de databundel is nu bevroren. Blijkbaar kan ik dit volgende maand pas weer aanpassen. Wijzigen van maand naar jaar lukt ook nog niet.

Kortom, ik heb nog steeds niet de gewenste bundel.


Hoi iFreek,

Je kunt je bundels maar Ă©Ă©n keer per maand wijzigen. Met het aanpassen van je internetbundel zul je dus weer moeten wachten tot september.
Wat Natascha probeerde uit te leggen is dat je je internetbundel niet los van je belbundel vast kunt zetten voor een jaar.
Wat je dus moet doen, is de contractsvorm wijzigen naar '1 jaar' en dan ook een nieuwe belbundel kiezen. Toen je alleen een internetbundel had aangeklikt, ging dat inderdaad niet.
Je kunt nu wel alvast je belbundel wijzigen en vastzetten voor een jaar. En dan kies je er in september de internetbundel bij die je wilt.

Ik hoor graag van je of dat lukt,

Groetjes,
Charlene
Zojuist telefonisch contact gehad met een medewerker. Deze heeft met hulp van "operations" de bundel ingesteld op 100 min, 1.500 MB, contractsperiode 1 jaar. Wijziging gaat in per 1 september. Ben benieuwd of het goed gaat.

Het is wel duidelijk dat de wijzigingspagina niet goed werkt bij het wijzigen van oudere soorten belbundels.
Badge +6
Zojuist telefonisch contact gehad met een medewerker. Deze heeft met hulp van "operations" de bundel ingesteld op 100 min, 1.500 MB, contractsperiode 1 jaar. Wijziging gaat in per 1 september. Ben benieuwd of het goed gaat.

Het is wel duidelijk dat de wijzigingspagina niet goed werkt bij het wijzigen van oudere soorten belbundels.


Hoi iFreek,

Fijn dat het telefonisch is opgelost.

Het wijzigen van je abonnement wanneer je gebruik maakt van oudere bundels is wel mogelijk. Dit kan je doen door eerst je contractsvorm te wijzigen naar '1 jaar' en ook je belbundel te wijzigen. Vervolgens zal het ook mogelijk zijn om je internetbundel wijzigen.

Reageer