.

Beantwoord

Abonnement wijzigen

  • 1 August 2012
  • 3 reacties
  • 1466 Bekeken

Badge
Geachte simyo team, Ik heb vorige week m’n abonnement aangepast, via mijn Simyo, naar Simyo weinig aangepast. Dat lukt on-line.Toen heb ik gebeld want ik kon daarna niet m’n internetbundel on-line niet aanpassen naar 500Mb.De dame aan de telefoon heeft het toen aangepast. Nu heb ik alleen maar een beëindigings e-mail ontvangen maar geen bevestiging van alle wijzigingen.Ik heb nu al 2 keer 30 minuten in de wacht gestaan van de klantenservice omdat ik ook niet kan zien, op mijn Simyo, welke abonnement(en) ik wel heb.Gaarne bevestiging dat ik een bel(4.99 pm) en internet(7.99 pm) abonnement heb. 
icon

Beste antwoord door Alex 24 August 2012, 16:09

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum MHovius,

Helaas is het vanwege een fout in het syteem nu niet mogelijk om de internet bundel te wijzigen. Je kunt de wijziging echter wel vanaf september doorgeven. Dan zal de internet bundel per 1/10 in gaan. Het verschil aan kosten kun je laten verrekenen. Kan je mij een privé bericht sturen als je de bundel hebt gewijzigd? Dan zorg ik dat het bedrag wordt verrekend.

Groetjes,

Alex
Ik heb daarnet een nieuw abonnement bij jullie aangevraagt en alle gegevens al ingevult, maar toen ik nummerbehoudt wilde aangeven, stond simyo daar niet bij. Ik wilde namelijk een nieuw abonnement/ het abonnement bij jullie veranderen, want ik had al een abonnement bij simyo en dat was in november afgelopen, en wilde dat nog veranderen. Ik wist niet hoe, dus sloot ik een nieuw abonnement af, maar pas later kwam ik erachter dat dat via: ''bundel aanpassen'' had gemoeten. ik weet nu dus niet wat ik moet want ik kom niet verder bij nummerbehoudt en ik durf de bundel nu ook niet aan te passen omdat ik bang ben dat ik dadelijk voor twee abonnementen moet betalen (ik namelijk zelfs al de 1 cent betaalt die van je bank wordt gehaald om het rekeningnummer te checken).

Ik zou het zeer op prijs stellen als er snel gereageert kan worden.

Alvast bedankt,

Annemie 
Reputatie 2
Badge +1
Hey Annemie,

Ik heb jouw vraag in dit topic beantwoord.

Reageer