Skip to main content
Hallo,



als ik probeer mijn abonnement te wijzigen qua mb's en belminuten voor de volgende maand en op bevestigen klik.

Kom ik op een pagina uit waar staat: Oeps er is een fout opgetreden neem contact op met de simyo service. 

Als ik vervolgens weer op mijn simyo klik om mijn abonnement te wijzigen verschijnt er een raare pagina waar ik ook een screenshot van genomen heb. 

Zie hiervoor de bijlage. Het is een fout op de website van Simyo maar hierdoor kan ik mijn abonnement niet wijzigen voor Januari.



Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen en de fout kunnen herstellen of een andere mogelijkheid bieden om mijn abonnement aan te passen voor Januari.



Met vriendelijke groet,



Dylano



  
Ik zie iets dergelijks ook als ik op tarieven klik. 
Het probleem is verholpen het gaat vanaf Februari in.
Hallo,



als ik probeer mijn abonnement te wijzigen qua mb's en belminuten voor de volgende maand en op bevestigen klik.

Kom ik op een pagina uit waar staat: Oeps er is een fout opgetreden neem contact op met de simyo service. 

Als ik vervolgens weer op mijn simyo klik om mijn abonnement te wijzigen verschijnt er een raare pagina waar ik ook een screenshot van genomen heb. 

Zie hiervoor de bijlage. Het is een fout op de website van Simyo maar hierdoor kan ik mijn abonnement niet wijzigen voor Januari.



Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen en de fout kunnen herstellen of een andere mogelijkheid bieden om mijn abonnement aan te passen voor Januari.



Met vriendelijke groet,



Dylano



  




Het probleem is verholpen het gaat vanaf Februari in.



Hoi Dylano,



Vervelend dat je gisteren problemen had met het wijzigen van je abonnement.



Nu is het zo dat wijzigingen voor de maand erop vóór de 25e van de huidige maand dienen te worden gedaan. Omdat gisteren ons systeem bezig was met het verwerken van de wijzigingen per 1-1 kreeg je helaas deze foutmelding te zien, maar fijn dat het inmiddels is gelukt om te wijzigen per 1-2 🙂.



@Scotsman, dankjewel voor het meedenken.

Reageer