.

Beantwoord

Abonnement wijzigen

  • 29 May 2013
  • 7 reacties
  • 336 Bekeken

Hello,

ik kan niet mijn abonnement wijzigen. Ik heb error 500 gekregen wanneer ik heb mijn abonnement aangepast.
icon

Beste antwoord door franswon 29 May 2013, 11:55

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Error 500 duidt op een serverfout, De wijziging in abonnementen met ingang 1 juni gaat toch al niet meer, dit moet voor of op de 25e van de maand.
Je wijziging gaat dus toch pas per 1 juli in, tegen die tijd zal het probleem op de server wel verholpen zijn!
Bedankt voor de info! Ik wist het niet. Ik zal volgende maand proberen.
Ik heb mijn 1 jaar abonnement tussentijds per 1 juni aangepast maar nu zie ik dat het eind datum van mijn abonnement ook meteen per 1 juni weer voor 1 jaar loopt! Dat was niet mijn bedoeling. Kan ook nergens lezen dat als je je abbonnement tussentijds aanpast je weer voor 1 jaar aan Simyo vastzit"
,
Reputatie 7
Badge +9
Hallo pbmand,

Je abonnement wordt door een wijziging niet met een jaar verlengd, dit is een niet corecte weergave op de site, de site is nog vrij nieuw en er zitten nog wat foutjes hier en daar.
Je hoeft je in elk geval geen zorgen te maken, de data van je contract wijzigen niet!
Badge +1
dus voor 25van de maand wijzigen?
Reputatie 7
Badge +9
Voor de 25e, dan gaat het per de 1e van de volgende maand in.
Badge +6
Hello,

ik kan niet mijn abonnement wijzigen. Ik heb error 500 gekregen wanneer ik heb mijn abonnement aangepast.


Hoi BAPBAP,

De reden dat je deze melding kreeg was omdat het mogelijk was je bundel te wijzigen. Wil je dat je nieuwe bundel moet ingaan op de 1ste van de volgende maand dan dien je de wijziging door te geven voor de 25ste van de maand. Na de 25ste van de maand is het niet mogelijk je bundels te wijzigen voor de 1ste van de volgende maand.

@ Franswon bedankt voor het meedenken.

Reageer