Hallo,
Ikk heb bij een ander bedrijf een abonnenment afgesloten, en wil mijn abonnement bij Simyo zsm opzeggen.
Het blijkt dat mijn contractperiode tot 17-9-2014 loopt.
Zit ik tot die tijd aan mijn abonnenment vast?
Mvg,
Piet van der Vlugt
Bladzijde 1 / 1
Hoi Piet van der Vlugt, welkom op het forum van Simyo.
Ik zie dat je inderdaad een jaarabonnement hebt dat loopt tot 17-9-2014, oftewel dat betekent inderdaad dat je tot die tijd een abonnement bij ons hebt.
Twee maanden voor het aflopen van het abonnement kan je je abonnement opzeggen per 17-9 via Mijn Simyo of als je per direct je abonnement wil beƫindigen, dan kan dit middels het betalen van een afkoopsom bestaande uit de de initiƫle abonnementskosten maal de resterende maanden tot en met 17-09-2014.
Heb ik hiermee je vraag beantwoord?
Ik zie dat je inderdaad een jaarabonnement hebt dat loopt tot 17-9-2014, oftewel dat betekent inderdaad dat je tot die tijd een abonnement bij ons hebt.
Twee maanden voor het aflopen van het abonnement kan je je abonnement opzeggen per 17-9 via Mijn Simyo of als je per direct je abonnement wil beƫindigen, dan kan dit middels het betalen van een afkoopsom bestaande uit de de initiƫle abonnementskosten maal de resterende maanden tot en met 17-09-2014.
Heb ik hiermee je vraag beantwoord?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.