Skip to main content
Hallo,



Online probeer ik mijn abonnement op te zeggen, alleen lukt dit niet. Kunnen jullie het voor mij doen?



Vriendelijke groet,



Tim
Hoi Tim1980,



Welkom op het forum 🙂 Jammer dat je ons wil gaan verlaten. :(

Wat gaat er precies mis bij het opzeggen? Op welk type apparaat probeer je het, met welke browser?

Ik kan dit helaas niet van hieruit voor je regelen. Opzeggen kun je alleen zelf via Mijn Simyo.

Je wilt je nummer niet meenemen naar een andere provider? Dan zeg je namelijk beter niet zelf op, maar vraagt bij je nieuwe provider nummerbehoud aan. De goedgekeurde aanvraag nummerbehoud is dan je opzegging.

Ik zie aan je aansluiting niets waardoor je niet zou kunnen opzeggen. Je hebt een maandelijks opzegbaar abonnement, dus dat is ook het probleem niet.



Kun je omschrijven wat er precies gebeurt en bij welke stap het misloopt?



Groetjes,

Charlene
Beste Charlene,



Ik kom bij het opzeggen t/m datum opzeggen: dan staat er alleen een punt en geen datum vanaf wanneer het abonnement word opgezegd. Plus krijg ik ook geen bevestigingsmail van opzegging. Ik wil hem toch echt voor het einde van deze maan opgezegd hebben.. 



Ik heb het met alle mogelijke internetbrowsers geprobeerd, dus daar ligt het niet aan.



Groet,



Tim
Hoi Tim1980,



Krijg je dit te zien wanneer je via Mijn Simyo >> Mijn gegevens >> "Mijn abonnement opzeggen" probeert je abonnement te beëindigen? Het komt me namelijk zo 1,2,3 niet bekend voor 😕



Zou je misschien een screenshot willen sturen naar aemail]webcare@simyo.nl[/email] van de pagina waarop je dit ziet, zodat we je beter kunnen helpen? 🙂

Reageer