Skip to main content

.

Ik heb al drie pogingen gedaan om op te zeggen en ik heb ook gelezen dat dit al een tijdje niet naar behoren werkt en wil en moet helaas via deze weg opzeggen. Ik wil geen nieuw abo of nummerbehoud, ik wil van dit bestaand nummer af en verder niets.

Ik hoop via mail ofzo wel iets te vernemen wat ik nog kan,moet doen.



bij voorbaat dank
Hoi frank s,



Welkom op het forum!



Helaas hebben we inderdaad een technisch probleem, waardoor het niet mogelijk is om je abonnement nu via Mijn Simyo op te zeggen.



We zijn hard aan het werk om dit probleem te verhelpen, maar wat ik je voor nu wil vragen om te doen is om op 28-12 je abonnement op te zeggen en vervolgens nogmaals contact met ons op te nemen, zodat we de onterechte kosten, doordat het niet lukte om eerder op te zeggen, voor je kunnen gaan crediteren.



Excuses voor het ongemak!
Beste Kim.



Vandaag heb ik opgezegd 29-12-2014. Nu kreeg ik het volgende bericht.

Vanf 1-1-2014 wordt het abonnement stop gezet.

Hoeveel kosten er nog aan zitten ná 27-12 weet ik nog niet, dat zie ik tzt.

wel weer, maar gezien ik het nummer totaal niet actief gebruik zal dit

wellicht wel meevallen.



Bij voorbaat dank



Frank
Beste Kim.



Vandaag heb ik opgezegd 29-12-2014. Nu kreeg ik het volgende bericht.

Vanf 1-1-2014 wordt het abonnement stop gezet.

Hoeveel kosten er nog aan zitten ná 27-12 weet ik nog niet, dat zie ik tzt.

wel weer, maar gezien ik het nummer totaal niet actief gebruik zal dit

wellicht wel meevallen.



Bij voorbaat dank



Frank




Hoi frank s,



Dan is het helemaal goed gekomen 🙂 Ik zie hier ook dat je abo op 1-1-2014 stopt. Je krijgt dus nog 1 rekening van ons. Maar daar staan geen kosten op, omdat je binnen je bundels bent gebleven. 🙂

Heb je verder nog vragen? Jammer dat je weggaat..



Groetjes, Charlene

Reageer