.

Beantwoord

Abonnement met 1 jaar verlengen

  • 23 October 2013
  • 5 reacties
  • 5430 Bekeken

Badge
Ik ben al een jaar klant bij Simyo. Nou stond er vorige maand bij mij simyo, boven aan de pagina, dat ik mijn abonnement zou kunnen verlengen met korting.
Ik heb dit toen meteen aangevraagd. Ik moest toen ook klikken op bevestiging aanvragen. Ik heb helemaal geen reactie daar op gehad.
Dus heb ik een week geleden weer hetzelfde gedaan en weer geen reactie. Ik heb het idee dat ik dus iets mis heb gedaan.
Ik heb het net weer gedaan. Maar weer was alles hetzelfde. Mijn abonnement verloopt deze maand nog.

Weten jullie of er iets mis is gegaan, of hoort dit zo en loopt mijn abbonement volgende maand gewoon door maar dan met de korting?

Groetjes Layla
icon

Beste antwoord door Ernst 25 October 2013, 16:40

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Kan je doen door in je Mijn Simyo onderaan te klikken op Mijn abonnement wijzigen.  De blauwe knop. Zo verleng je weer voor een jaar met die korting.
Badge
Dat heb ik dus al 4x gedaan. Maar heb ik dan niet straks 4 keer het abonnement?
Het lijkt mij handig als je daar een bevestiging van krijgt.
Reputatie 7
Badge +9
Dat heb ik dus al 4x gedaan. Maar heb ik dan niet straks 4 keer het abonnement?
t.


Je kunt op één telefoonnummer geen 4 abonnementen hebben.
Staat in die oranje ballon onder 'Mijn Abonnement' nu het nieuwe bedrag (met die 1 Euro korting dus) en de vanaf maand? Zo ja, dan is het goed gegaan.
Overigens behoor je van Simyo wèl een bevestigingsemail te krijgen. Kijk voor de zekerheid ook even in je SPAM-map.
Maar misschien kan een moderator het hier nog even voor je nakijken, als dat jou geruststelt.
Badge
Ik heb geen bericht gehad van simyo, ook niet in mijn spambox. Ik zou het heel fijn vinden als iemand dit dus voor mij zou willen nakijken.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi laylaf, welkom op het Simyo forum!

Hier is dan de moderator waar de leon het over had 😉 (dank voor het waarnemen, de leon)

Op dit moment heb je helemaal nog niet met een jaar verlengd...

Na het inloggen op Mijn Simyo kom je op de overzichtspagina. Daar vind je 'mijn abonnement aanpassen' en meteen daaronder de het kopje 'Jaar of maand'. Rechts daarvan zie je een butto met de tekst 'Nog een jaar simyo?'
Die moet je aanklikken en vervolgens op de bundels naar keuze (of niet, als je dezelfde bundels wilt houden en dan op de blauwe knop rechtsonder met de tekst 'mijn abonnement wijzigen' klikken.

Laat je 't even weten of je het kan vinden?

Reageer