.

Beantwoord

Abonnement kosten kloppen niet

  • 7 July 2013
  • 1 reactie
  • 246 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Hallo,
Ik heb een 3 euro bellen abonnement met een internetbundel van 500MB. Toen ik zojuist inlogte op mijn simyo staat daar dat ik ineens toestelkosten a 25,50 euro moet betalen en ik geen bundel heb gekozen? Hoe kan dit in vredesnaam? Ik heb helemaal geen toestel van jullie en noioit gehad? Mijn maandelijkse kosten zouden 10,50 euro moeten zijn. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Charlene 9 July 2013, 12:45

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +8
Hallo,
Ik heb een 3 euro bellen abonnement met een internetbundel van 500MB. Toen ik zojuist inlogte op mijn simyo staat daar dat ik ineens toestelkosten a 25,50 euro moet betalen en ik geen bundel heb gekozen? Hoe kan dit in vredesnaam? Ik heb helemaal geen toestel van jullie en noioit gehad? Mijn maandelijkse kosten zouden 10,50 euro moeten zijn. Hoe kan dit?


Hoi Lee72,

Ik heb het voor je nagekeken. Dat wordt niet goed weergegeven op jouw persoonlijke pagina. Je hebt inderdaad een abonnement van €10,50. Dat kan ik je verzekeren, dus ik hoop dat dat wat geruststelt.
Is het voor jou mogelijk om een printscreen te sturen van wat er bij jou wordt weergegeven? Daar zou de technische afdeling, die dit aan het onderzoeken is, heel blij mee zijn.
Dit mag ook per email als dat makkelijker is: [email]klantenservice@simyo.nl[/email]

Alvast bedankt:)

Groetjes,
Charlene

Reageer