.

Beantwoord

abonnement aanpassen, is mijn wijziging goed doorgekomen?

  • 2 August 2014
  • 1 reactie
  • 439 Bekeken

Deze maand heb ik mijn abonnement aangepast. Ik heb 100 belminuten en 500 Mb internet.
In mijn gegevens staat dat ik nu dus 100 belminuten heb en 500 Mb. 
Ik wil de Mb aanpassen naar 200 Mb. Als ik dit doe en verder niks wijzig komt er te staan vanaf september € 3,=.
Dit zijn alleen de kosten voor bellen. Wordt de internetbundel dan wel aangepast?
Ik zou dus op € 8,= uit moeten komen.
Kan ik dit bevestigen? En als ik dit wijzig en ik wil het eventueel nog wijzigen kan dat dan als ik dit ruim op tijd doe?
icon

Beste antwoord door Kim 4 August 2014, 14:27

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hoi Cralla, welkom op het forum van Simyo!

Ik zie dat je je abonnement hebt aangepast, waardoor je vanaf 1-9 de Internetbundel 200 hebt, vreemd dat je dit niet terug zag in Mijn Simyo, maar de wijziging is goed doorgekomen :)

Nu is het maar één keer per maand mogelijk om je bundel te wijzigen, oftewel deze wijziging kan je nu niet meer aanpassen. Als je je Internetbundel wil wijzigen, dan kan dit vanaf 1-9 en dan gaat deze wijziging per 1-10 in.

Heb ik hiermee je vragen beantwoord? 🙂

Reageer