.

Beantwoord

Abbonement veranderen

  • 29 October 2013
  • 2 reacties
  • 7705 Bekeken

Badge
Ik wil mijn abbonement veranderen in 1000 mb en 200 minuten maar krijg steeds een error
icon

Beste antwoord door Kim 30 October 2013, 16:15

Bekijk originele reactie

2 reacties

Dat zelfde probleem heb ik ook, Simyo lijkt last te hebben van een internal server error. zal wel komen omdat iedereen nu aan het eind van de maand hun abonnement wil veranderen. Ik hoop dat dit snel opgelost word, anders heb ik ben ik bang volgende maand te weinig MB's...
Badge +6
Ik wil mijn abbonement veranderen in 1000 mb en 200 minuten maar krijg steeds een error

Dat zelfde probleem heb ik ook, Simyo lijkt last te hebben van een internal server error. zal wel komen omdat iedereen nu aan het eind van de maand hun abonnement wil veranderen. Ik hoop dat dit snel opgelost word, anders heb ik ben ik bang volgende maand te weinig MB's...

Hoi Elisailse en megagorilla,

Je bundels aanpassen voor de maand erop kan tot en met de 25e van de huidige maand. Dus jullie zijn helaas te laat om de bundel(s) te wijzigen per 1-11.

Omdat onze systemen bezig zijn met de verwerking van de aanpassingen kunnen jullie je abonnement helaas nu niet aanpassen.
Ik raad jullie aan om het morgen nogmaals te proberen, dan zullen jullie je abonnement kunnen aanpassen per 1-12.

Ik hoor graag van jullie of het dan wel lukt 🙂.

Reageer