.

Beantwoord

Aantal bel/sms minuten op Mijn Simyo klopt niet. Dit kan dus echt niet

  • 3 August 2013
  • 7 reacties
  • 474 Bekeken

Badge
Op 2 augustus geeft simyo aan dat ik 183 minuten gebelt heb ,
Dat zou betekenen dat ik echt bijna dag en nacht aan de telefoon zou moeten hangen wat zeker niet het geval is ,
Ik vertrouw de facturen van Simyo toch al niet zal mijn sim er eens een maand uitgooien kijken wat jullie dan opgeven ,
Qua bel minuten en data verbruik.
Neem aan dat de nieuwe maand nog niet is gereset anders kan dit dus echt niet he.
icon

Beste antwoord door Alex 5 August 2013, 13:08

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Op mijn simyo kunt u in het verbruik tabblad precies uw verbruikt zien van augustus als je in het verbruik tabblad naar het augustus tabblad gaat.
Misschien kunt u daaruit halen wat er niet klopt.
Badge
hmm een beetje vreemd , het is ineens veranderd nou lijkt het aardig te kloppen ,
Reputatie 4
Badge +8
hmm een beetje vreemd , het is ineens veranderd nou lijkt het aardig te kloppen ,

Mooi toch? 🙂
Reputatie 3
Badge +9
Kabouters.....
Reputatie 5
Badge +10
Hoi kabauter,

Je hebt nu nog ruim 170 bel/sms minuten over. Je ziet op je overzicht altijd het resterend aantal bel/sms minuten staan. Ik vermoed dat je ervan uit gegaan bent dat het je verbruikte minuten waren. Dat is echter niet het geval.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,

Alex
Badge
Ja is helemaal beantwoord ,
bedankt voor de snelle reactie .
Reputatie 5
Badge +10
Geen probleem. Bedankt voor je terugkoppeling 🙂

Reageer