Skip to main content
LS,



Ik probeer al 2 dagen de instellingen van mijn simkaar aan te passen op 'Mijn Simyo'. Zo wil ik bellen naar informatienummers uitzetten, bellen in en naar buitenland aanzetten en als laatste mobielinternet op mijn mobiel uitzetten. Dit lukt niet. Vreemd is dat ik het wachtwoord wel kan wijzigen, 'Mijn Simyo' werkt dus wel deels.



Ik heb gelezen dat dit in het verleden wel vaker is gebeurd, graag mijn instellingen aanpassen en een reactie.



Alvast bedankt!
Hoi Al Klasse, welkom op het Simyo forum :)



Je topic heb ik voor de overzichtelijkheid verplaatst naar het subforum Mijn Simyo & Mijn Simyo app.



Ik zie dat het ondertussen toch is gelukt met het wijzigen van je instellingen op Mijn Simyo 🙂 Fijn om te zien dat ze toch zijn doorgekomen.



Mocht je nog vragen aan ons hebben, dan horen we het graag 😳
Hi Naomi. Bedankt voor je reactie. Ik heb mogelijk de reden waarom het me eerst niet lukte de instellingen naar mijn wensen aan te passen. Ik denk dat Windows Vista i.c.m. Internet explorer 9 de oorzaak is omdat ik met Windows 8.1 geen enkel probleem meer had. Overigens heeft ' Mijn Simyo' dan ook een andere layout. Wellicht het checken waard en even vermelden voor nieuwe users dat dit euvel zich bij gebruik van Vista/ Explorer 9 voor kan doen. MVG, A Klasse
Hoi Al Klasse,



Goed dat je het aangeeft. Kreeg je ook een bepaalde melding via Windows Vista en Internet Explorer 9? Wat gebeurde er precies toen je probeerde te wijzigen, kon je bijvoorbeeld niet klikken op de knop "aan"?



En welke layout zie je precies via Windows 8.1? Het klopt namelijk wel dat onze Mijn Simyo pagina is vernieuwd :$



Ik hoor het graag 🙂

Reageer