.

Aanpassen telefoon nummer in account

  • 27 December 2012
  • 12 reacties
  • 710 Bekeken

Goedendag, ik ben sinds een paar dagen simyo klant en heb nummerbehoud genomen.
De overgang ging bijzonder soepel, wel bleef de activerings mail uit.
Maar na het uitvallen van de verbinding op de oude sim, de nieuwe in het toestel geplaatst.
Nu is mijn vraag of het telefoonnummer dat ik meegenomen, heb nog overgezet gaat worden in mijn account.
Nu staat daar nog het nummer dat ik tijdelijk van simyo had gekregen, en moet daar dus mee inloggen.
En heb wellicht daardoor ook problemen met de belbundel app.
Met vriendelijke groet, R Gruter.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Je belt nu met je 'oude' nummer? Als dat zo is, zou je nu ook met dat 'oude' nummer in moeten kunnen loggen in je Mijn Simyo. 
Ik bel nu met mijn 'oude' nummer, maar kan hiermee niet inloggen in mijn simyo.
Dat inloggen gaat dus wel met het 'nieuwe' simyo nummer.
Heb toch de klantenservice gesproken en het bleek dat
de nummerportering was nog niet afgerond, het zal spoedig geregeld worden.
De geruststelling na telefonisch contact was van korte duur.
Het blijkt dat het "oude" nummer dus wel op de nieuwe sim is gezet, maar nog niet actief in "mijn simyo".
Nu zie ik dat de belkosten oplopen ben dus bang dat ze dus als "buiten de bundel" belkosten gerekend
gaan worden. Ze gaan nl. niet uit mijn belbundel.
Reputatie 4
Badge +8
Oef dat is niet zo mooi......
Hoop dat Simyo snel met een oplossing voor U komt.
Reputatie 7
Badge +9
Ik raad u aan om niet meer met de telefoon te bellen (open deur ;)) en te wachten -helaas- tot maandag. Dan kunnen medewerkers van Simyo u helpen.  Het lijkt erop dat e.e.a. niet vlekkeloos gegaan is. Zoals ik al zei, zou u met uw oude nummer in moeten kunnen loggen in Mijn Simyo. En daar zou ook uw 'oude' geporteerde en behouden nummer moeten staan bij mijn gegevens. Klopt dat?
Nee, daar staat het tijdelijke simyo nummer.
Ik heb dat nummer ook gebeld en is buitengebruik.
Ik bel ook echt met mijn "oude"nummer dit heb ik gecontroleerd.
Reputatie 7
Badge +9
Dan heeft Simyo dus de portering afgerond maar de zaak is nog niet helemaal rond blijkbaar.  Even wachten tot maandag is het advies. Dan maken ze het vast in orde. Vervelend, maar ook even niet bellen. Met zo'n tijdelijk nummer bel je normaliter inderdaad buiten je bundel. Zelfde geldt voor internet. 
Ik heb precies het zelfde probleem. ik heb ook nummerbehoud aangevraagd. als ik ga bellen dan geeft hij mijn oude nummer weer maar de kosten worden buiten de bundel gerekend. ik heb op 1e kerstdag al bericht verzonden naar simyo maar nog geen reactie. nadat ik heb gezien dat er kosten buiten mijn bundel in rekening zijn gebracht heb ik maar even geen gebruik meer gemaakt van mijn telefoon.

ps. ik heb op oudere forums dit probleem al meer gezien
wacht al bijna een week op antwoord op dit forum,

per mail is Simyo niet te bereiken telefonisch niet.

kan iemand dit verklaren
Reputatie 4
Badge +8
Ik denk dat ook Simyo met kerstreces is, zoals veel bedrijven...
Vervelend voor U.
Maar heb geduld, komt vast snel een oplossing!
Badge +1
Hoi 898,

Inmiddels is je vraag beantwoord.

Reageer