.

Beantwoord

Aanpassen naam bankrekening

  • 6 December 2013
  • 3 reacties
  • 894 Bekeken

Goede morgen,

De incasso verloopt niet goed automatisch omdat de tenaamstelling van de rekening afwijkt van mijn persoonlijk naam. Dit komt omdat ik een eenmanszaak heb.
Het contract mag op de originele naam blijven; kan ik de naam die gebruikt wordt bij de automatische incasso (laten) aanpassen?

Dank
Alfons Buijs
icon

Beste antwoord door Tjeerd! 6 December 2013, 21:04

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +1
Hallo Alfons,

Je kan de tenaamstelling op de volgende locatie veranderen:

Ga naar Mijn Simyo > Mijn gegevens > Wijzig rekeningnummer > Rekening houder
Dank voor de tip ...
Ik keek het na en het enige verschil dat ik zie is dat er geen hoofdletters zijn gebruikt. Heb ik nu aangepast.
Kan de incasso daardoor verkeerd lopen?
Of moet ik het hele IBAN nummer knippen en plakken? Er staan nu alleen cijfers
Alfons
Badge +6
Dank voor de tip ...
Ik keek het na en het enige verschil dat ik zie is dat er geen hoofdletters zijn gebruikt. Heb ik nu aangepast.
Kan de incasso daardoor verkeerd lopen?
Of moet ik het hele IBAN nummer knippen en plakken? Er staan nu alleen cijfers
Alfons


Hoi alfons,

Fijn dat Tjeerd! je al heeft kunnen helpen met het wijzigen van de tenaamstelling, bedankt daarvoor Tjeerd! 🙂.
Mocht dit niet de oplossing brengen, dan raad ik je aan hier even contact over op te nemen met je bank.

Het is overigens nog niet mogelijk om een IBAN nummer in te vullen op onze website, maar volgens mij heeft dit verder geen invloed op de tenaamstelling van je rekening 🙂.

Vergeet overigens niet dat je ook nog je rekeningnummer moet activeren, pas dan zullen namelijk we met de nieuwe gegevens gaan incasseren.

Reageer