Skip to main content
Het aanpassen van mijn internetbundel werkt niet.....hogere of lagere bundels zijn niet klikbaar.

Hoe is dit op te lossen, want ik wil graag voor januari een hogere bundel.



gr simply
Normaal zou dit moeten werken, het kan zijn dat je deze maand je bundel al gewijzigd hebt, of er is inderdaad een pagina foutje.
Deze maand idd al meerdere malen geprobeerd, maar lukt maar steeds niet.....dus denk idd paginafout.
Als ik het nu goed begrijp is mijn hele internet bundel weg voor januari....en dat wil ik niet! Ik wil voor januari weer 1000 mb, maar hoe krijg ik dat voor elkaar!!!

Gr. simply
Vandaag is in principe de laatste dag voor de wijziging, als je in januari de 100Mb bundel wilt hebben.

Mits je deze maand al een wijziging hebt doorgevoerd, want dan gaat het niet meer.

Maar ik begrijp uit je post dat het alleen bij proberen is gebleven?

Misschien toch even de klantenservice bellen...
Het aanpassen van mijn internetbundel werkt niet.....hogere of lagere bundels zijn niet klikbaar.

Hoe is dit op te lossen, want ik wil graag voor januari een hogere bundel.



gr simply




Deze maand idd al meerdere malen geprobeerd, maar lukt maar steeds niet.....dus denk idd paginafout.



Als ik het nu goed begrijp is mijn hele internet bundel weg voor januari....en dat wil ik niet! Ik wil voor januari weer 1000 mb, maar hoe krijg ik dat voor elkaar!!!



Hoi Simply,



Welkom op het forum van Simyo.



Ik zie dat je op 1-12 de Internetbundel 500 hebt uitgezet op Mijn Simyo per 1-1, dit is de reden dat het nu niet lukt om te wijzigen.



Vanochtend heb je hier ook al contact over gehad met onze telefonische klantenservice, zie ik, waarbij is aangegeven dat je per 2-1 de internetbundel weer kan aanzetten, maar dit kan ook al per 1-1 hoor 🙂.



Is het zo helemaal duidelijk voor je?



@Martijn®️, bedankt voor het meedenken!
Hallo Kim,



Dan zal ik wat fout hebben gedaan op 1-12 vermoed ik, omdat het niet de bedoeling was om de internetbundel uit te zetten.....

Mooi dat ik hem op 1-1 weer aan kan zetten, zodat we niet zonder hoeven.



Het lijkt mij dat ik niet de enige zal zijn die hiermee weleens in de fout gaat, waarom dan geen mogelijkheid om je eigen fout te kunnen repareren?

Zou voor jullie waarschijnlijk ook veel werk schelen.;)



Gr Renze
Hoi Simply,



Het gaat inderdaad weleens vaker fout... Maar gelukkig niet zo heel vaak 😉 Meestal is het een kwestie van per ongeluk verkeerd klikken.

Jammer genoeg kunnen wijzigingen in je abonnement niet ongedaan gemaakt worden, dus áls het fout gaat moet je helaas een maand op de blaren zitten... 😞

Reageer