.

Beantwoord

Aanpassen bundel optie mijn simyo lukt niet. Hoe komt dat?

  • 23 July 2015
  • 6 reacties
  • 342 Bekeken

Aanpassen bundel optie werkt niet. Laatste versie app gedownload. Toestel oneplusone. Android versie 5
icon

Beste antwoord door Ray 23 July 2015, 15:53

Bekijk originele reactie

6 reacties

Wat werkt er dan niet? Krijg je een foutmelding, gebeurt er helemaal niks. Iets meer info graag :)

Oh en in je titel omschrijf je Mijn Simyo, niet de app, dus is mijn vraag. Heb je het al via Mijn Simyo zelf geprobeerd. Ik neem aan dat je iets wilt aanpassen namelijk. 🙂
Laatste versie mijn Simyo app. Foutmelding: sorry, er ging even iets mis. De app is voor smartphones.dus lijkt me dat de geboden optie ook moet werlen
John,

Heb je al geprobeerd om de app even helemaal te verwijderen en dan opnieuw te installeren? Probeer het anders even via Mijn Simyo, en wacht een antwoord van een moderator af. Misschien zien zij iets wat ik niet kan zien als mede klant 🙂
Goed plan, bedankt voor de moeite.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi John l, welkom op het Simyo forum 🙂.

Wat vervelend dat het niet lukt om je bundels te wijzigen via de Mijn Simyo app. Dat is nou juist zo handig van de app 😉. Zo te zien heeft Raytje al aardig wat aanwijzingen gegeven hoe je het aan de praat kunt krijgen. Ik hoor graag van je of deze tips hebben geholpen.

Aan onze kant zie ik dat het wel gewoon mogelijk zou moeten zijn. Heb je dit ook als je het via de computer probeert?

Groetjes, Tiury
Badge
Ik krijg zoals bij velen dezelfde melding dat de bundel niet aan te passen is. Ik heb de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Ik probeer te kijken of het via de site kan, maar dat is een workaround terwijl ik de app juist moet kunnen gebruiken om makkelijk je bundel aan te passen!!Toch!!

Gr Samah

Reageer