Skip to main content
Hallo,



Ik probeer m'n belbundel aan te passen naar 100 minuten / 200 MB, maar óf ik krijg een foutmelding, óf er gebeurd niets en de pagina lijkt te blijven hangen.

Zijn er problemen?
Welkom op het forum s.brozius!



Je kunt je belbundel vóór de 25e van de maand wijzigen, deze wijziging gaat dan op de 1e van de volgende maand in.



Zondag 1 september kan je dus wijzigen, die wijziging gaat dan 1 oktober in.
Welkom op het forum s.brozius!



Je kunt je belbundel vóór de 25e van de maand wijzigen, deze wijziging gaat dan op de 1e van de volgende maand in.



Zondag 1 september kan je dus wijzigen, die wijziging gaat dan 1 oktober in.





Uhm, niet volgens de klantenservice:



Een bundelwijziging die vóór de 26e dag van de maand wordt aangevraagd, zal direct de maand daarop ingaan. Een bundelwijziging die op of ná de 26e dag van de maand wordt aangevraagd, zal een maand later ingaan.





Los daarvan zie ik ook threads op het forum waarbij dit probleem eerder schijnt te hebben gespeeld, en waar op de laatste van de maand een wijziging is gedaan die de dag daarna (dus de maand direct daarop aansluitend) actief is geworden.
En op die link van de klantenservice lees ik heen over het stukje waar staat dat bij problemen verzocht wordt een email te sturen...
OK, ik deed het uit mijn hoofd, maar de 25e of de 26e maakt in dit geval ook niet zoveel uit, het is vandaag de 29e. dus te laat.

Ik ga uit van de regels, als het een keer gelukt is houdt dat niet in dat dit altijd lukt.
Hij zou het nu moeten aanpassen zodat het ingaat op 1 oktober, volgens klantenservice, maar dat gebeurd dus ook niet.
Tussen de 25e of 26e... van de lopende maand en de 1e van de nieuwe maand zijn er wel meer problemen gemeld, dus wacht even tot de 1e september, dan zal het zeker lukken.
Hallo,



Ik probeer m'n belbundel aan te passen naar 100 minuten / 200 MB, maar óf ik krijg een foutmelding, óf er gebeurd niets en de pagina lijkt te blijven hangen.

Zijn er problemen?




Hoi s.brozius,



Het is zoals franswon al aangeeft. Wil je dat je wijziging de daaropvolgende maand ingaat, dan moet je voor de 26ste wijzigen. Sommige maanden kan het ietsje langer, maar dan heb je gewoon geluk. En op 1 dag in de maand, kun je niet wijzigen, want dan worden de wijzigingen doorgevoerd. Die dag was gisteren. Vandaag kan het weer, maar voor oktober dus. :)



Heb ik je vraag hiermee beantwoord?



Groetjes,

Charlene
Ik heb laatst een wijziging aangebracht maar nu wil ik daar weer op terugkomen.

Kan de bunder maar eenmaal gewijzigd worden??
Je kan je bundel 1x per maand naar boven of beneden wijzigen. Doe je dit voor de 25e dan gaat deze nieuwe bundel de eerstvolgende maand van kracht. Doe je dit na de 25 dan zal je twee maanden daarna weer je bundel kunnen wijzigen.
Ik heb laatst een wijziging aangebracht maar nu wil ik daar weer op terugkomen.

Kan de bunder maar eenmaal gewijzigd worden??




Hoi emilysvg,



Welkom op het forum van Simyo!



Het klopt wat Martijn®️ aangeeft, bedankt daarvoor! 🙂



Ik zie dat je op 10-12 je bundels hebt gewijzigd per 1-1, daarom zal je pas helaas weer in januari (doe dit wel inderdaad vóór de 25e) kunnen wijzigen per 1-2.

Reageer