Skip to main content
Hallo, ik wil mijn abonnement aanpassen naar geen mobiel internet bundel maar krijg de foutmelding ''Oeps kan niet worden weergegeven''

Dit was gisteren ook al, is er misschien een storing?
Hoi,



Ja ik heb exact dezelfde melding. Na het wijzigen van mijn abonnement lukt het me keer op keer niet om mijn abonnement te wijzigen. Ook ik krijg de foutmelding "Oeps kan niet worden weergegeven. Hoe kunnen we je verder helpen?". Ik natuurlijk gaan zoeken naar een oplossing op dit forum en kwam tot de mededeling dat je dan je cookies en cachegeheugen dient te wissen van de internetbrowser (geschiedenis dus) en je pop-upblokkering uitvinken. Zo gedaan, maar geen resultaat. Niet in Google Chrome als in Internet Explorer. Ik wil graag per direct, het is nu 4 juni 2014, mijn abonnement wijzigen en niet deze technische mankementen zelf moeten oplossen met zo'n ingreep die niet werkt.



Groet,

Niek.
Hoi RuudZ4 en niekvann,



Graag heet ik jullie beiden welkom op het forum :)



Ik vind het erg vreemd dat jullie beiden problemen hebben met het aanpassen van je abonnement. Er is namelijk niets bij ons bekend dat er problemen zijn met bundelwijzigingen. Ik wil jullie beiden vragen om de browsergeschiedenis te verwijderen en opnieuw in te loggen op Mijn Simyo. Geef daarna nog een keer de wijziging aan ons door. De wijziging zal op 01-07-2014 van kracht zijn.



@RuudZ4, Je zegt dat je geen internet meer wil. Let er dan op dat je én je internetbundel én de optie 'internet op je mobiel' uit zet.



Mocht dit nou niet werken dan wil ik jullie vragen om het op een andere pc of laptop te proberen. Als je nu ook niet een wijziging kunt maken, maak dan een printscreen van het scherm wat je krijgt als de wijziging mislukt. Stuur dit vervolgens door naar remail]klantenservice@simyo.nl[/email]. Als je mij dan het ticketnummer doorgeeft kan ik de e-mail zoeken en doorsturen naar de technische afdeling.



Nogmaals, het is niet bekend dat het niet zou werken. Ik hoop dat het jullie lukt om de bundels te wijzigen. Ik hoor ook graag van jullie of het gelukt is.
Grappig dit, een aantal keer geprobeerd op de iPad, laptop thuis en laptop werk steeds dezelfde foutmelding.

Net nog geprobeerd op de iPad en ja hoor gewijzigd...snap het niet maar goed het is gewijzigd. @Dries ik heb idd alles uit staan en het kaartje

wacht een paar maandjes in een la 😉 tot er weer mobiel internet nodig is.

Toch bedankt voor de reactie.



Gr Ruud
Hey RuudZ4, dank je voor de terugkoppeling!!

Reageer