.

Beantwoord

68 bel min terwijl ik de kaart niet heb gebruikt?

  • 25 August 2014
  • 3 reacties
  • 406 Bekeken

dit kan niet waar zijn he.
ik heb net mijn sim kaart geactiveert en zie dat ik van 300 naar 68 bel/sms ben gegaan terwijl ik hem niet kan gebruiken want de sim kaart is verkeerd gekocht.
hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Charlene 27 August 2014, 12:29

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +8
Hoi Yvonne1403@,

Welkom op het forum 🙂
En goed dat je het komt vragen. Je eerste maand bij Simyo krijg je je bundel naar rato. Dat wil zeggen, begin je halverwege de maand dan betaal en krijg je een halve bundel.
Jij bent op de 25ste begonnen met je abonnement, dus je hebt geen 300 maar 68 belminuten/sms'jes gekregen.
Neemt dat je schrik wat weg?

Ik zie dat je ook al een nieuwe simkaart hebt kunnen bestellen. Die is maandag verstuurd. Heb je hem al in huis?

Groetjes,
Charlene
Hoi Yvonne1403@,

Welkom op het forum :)
En goed dat je het komt vragen. Je eerste maand bij Simyo krijg je je bundel naar rato. Dat wil zeggen, begin je halverwege de maand dan betaal en krijg je een halve bundel.
Jij bent op de 25ste begonnen met je abonnement, dus je hebt geen 300 maar 68 belminuten/sms'jes gekregen.
Neemt dat je schrik wat weg?

Ik zie dat je ook al een nieuwe simkaart hebt kunnen bestellen. Die is maandag verstuurd. Heb je hem al in huis?

Groetjes,
Charlene


Hoi Charlene  bedankt voor de moeite en de goede service het is allemaal duidelijk.    ben super blij met jullie wat een service zeg mijn complimenten     bedankt 
Badge +6
Graag gedaan namens Charlene, yvonne1403@!

En wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent over onze service, daar doen we het voor :)

Mocht je nog andere vragen hebben, dan weet je ons hier te vinden hè!

Reageer