.

Beantwoord

4G activeren via Mijn Simyo, gaat dat per direct in?

  • 17 September 2014
  • 5 reacties
  • 634 Bekeken

Badge
Goedemorgen,
Twee vragen:

1) In de loop van volgende maand heb ik een nieuwe telefoon met 4G mogelijkeid. 
Moet ik de 4G optie nu al aanzetten (net zoals je een bundelwijziging ruim van tevoren moet wijzigen), om er in oktober gebruikt van te kunnen maken? of wordt 4G direct beschikbaar als ik het halverwege oktober activeer in mijn simyo?

2) 4G simkaart. Komen er voor de iphone 6 nieuwe (andere) simkaarten? Of bijlven de nano simkaarten hetzelfde als nu?

Dank en groet,
Niels 
icon

Beste antwoord door Kim 18 September 2014, 16:58

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge
Dag simyo. Een responsetijd van 9uur (and counting) op een forum is niet bepaald dienstverlenend.....
Badge +6
Hoi UdoNiels,

1) Wanneer je een bundel nog niet hebt en deze aan zet, dan gaat de bundel per direct in. Oftewel ik raad je aan Flex4G aan te zetten op de dag dat je in oktober je nieuwe telefoon in gebruik gaat nemen.

Dit kan je overigens ook terugzien op Mijn Simyo onder 'Wanneer gaat een aanpassing in?' :)

2) De nano simkaart zoals we 'm nu aanbieden, zal ook werken in de iPhone 6.

Dag simyo. Een responsetijd van 9uur (and counting) op een forum is niet bepaald dienstverlenend.....

Op het forum streven we ernaar binnen 1 werkdag te reageren. Wil je liever sneller een antwoord, dan kan dit o.a. via Twitter, op werkdagen tussen 9.00 uur en 20.00 uur reageren we binnen 2 uur. En natuurlijk kan je ons ook telefonisch bereiken :)

Heb ik hiermee je vragen beantwoord?

1) Wanneer je een bundel nog niet hebt en deze aan zet, dan gaat de bundel per direct in. Oftewel ik raad je aan Flex4G aan te zetten op de dag dat je in oktober je nieuwe telefoon in gebruik gaat nemen.

Dit kan je overigens ook terugzien op Mijn Simyo onder 'Wanneer gaat een aanpassing in?' :)


Mijn mijn abonnement gewijzigd en zag te laat dat 4G direct in gaat. betaal ik nu van 25 november t/m 30 november de volle €5,- voor 4G?
Reputatie 7
Badge +9
nee, slechts maar die 5 dagen, dus zo'n 0,83 euro.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi peter1234, welkom op het Simyo forum!

Top dat Groentjuh al antwoord heeft gegeven op je vraag. Het klopt inderdaad, je kosten worden naar rato berekend. Dit betekent maar € 0,83 eurocent voor 5 dagen ;)

Heb je misschien nog andere vragen?

@Groentjuh; bedankt voor je reactie 🙂

Reageer