Skip to main content
ik heb 3 telefoons op mijn naam staan maar ik wil 3 wachtwoorden instellen en dat kan niet ik krijg telkens het eerste telefoonnummer te zien welke ik NIET gewijzigd wil hebben.
Wachtwoord voor? Iets meer info zou welkom zijn wil je een correct antwoord.. 🙂
bedankt voor je bericht het gaat om de simyo wachtwoorden om in te loggen, aangezien je klant bent houd het hier op. simyo stuurt door middel van allerlei aan vink mogelijkheden mij naar dit forum SORRY ben pas 70 dus begrijp ook niet waarom ze geen helpdesk hebben.EINDE van vraag en reactie's
In dit geval is even bellen met de Klantenservice het handigste: 1200 (gratis met een Simyo telefoon), of anders 0900-8090 (35 cent per gesprek).
Hi Jikke,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat lastig dat het niet helemaal lukt om je wachtwoorden aan te passen voor jouw Mijn Simyo Accounts.



Het is mij nog niet helemaal duidelijk waar het mis gaat. Begrijp ik het goed dat je inlogt op jouw account, en hier jouw wachtwoord probeert aan te passen? Krijg je een bepaalde foutmelding waardoor dit niet lukt?



Als je jouw wachtwoord voor 3 verschillende accounts wilt aanpassen, zal je ook op alle 3 de account apart moeten inloggen. Dit kan niet via 1 account geregeld worden. Weet je het wachtwoord voor de andere 2 telefoonnummers niet meer? Dan kun je ze opvragen door op 'wachtwoord vergeten' te klikken. Laat je weten of je nog vragen hebt hierover?



@Raytje & Scotsman, bedankt voor jullie tips en aanvullingen.



Ik heb dit topic verplaatst naar 'Mijn Simyo en Mijn Simyo App'. Daar komt jouw vraag beter tot zijn recht.



Groetjes,

Angela

Reageer