Skip to main content
Ik heb een sim only abbonnement afgesloten via de simyo vriendendeal. Ik heb mijn simkaart geactiveerd en er stond 10 euro bij "tot nu verdient". Morgen wordt mijn oude nummer overgezet dus ik heb toen mijn simyo shop aangezet. Echter toen ik weer terug ging naar mijn simyo, was mijn tegoed ineens 0 euro. Dit is wel zuur, hoor dit zo?
Hoi x_chiu,



Welkom op het forum :)



Wat leuk dat je via iemand anders Simyo Shop klant bent geworden! Dat is makkelijk verdiend die € 10,-;) Die € 10,- is al in mindering gebracht op je factuur van juni. Deze factuur ontvang je eind juli. Je kunt dan zien dat die €10,- wel is 'uitbetaald'.



Ik begrijp niet helemaal of je nou zelf ook een Simyo Shop bent gestart? Als je dan andere mensen aanmeldt, kun je weer €10,- per aangemelde klant ontvangen.



Heb ik je het zo goed uitgelegd of heb je misschien nog ergens vragen over?
Dank u wel voor uw hulp 😮. 



De onderstaande plaatje gaf eerst 10 euro aan. Nadat ik zelf een simyo shop had geopend werd deze 0 euro. Dus ik dacht even ik mijn 10 euro kwijt geraakt was. 10 euro is natuurlijk altijd mooi meegenomen. 

http://i61.tinypic.com/htbm3c.png
Hoi x_chiu,



Ah, dat zegt mij eerlijk gezegd niets dat de verdiende €10 in eerste instantie op die manier wordt weergegeven, weer wat geleerd 😉

Maar vanaf nu zal je in ieder geval daar je verdiende euro's zien die je krijgt door het aanmelden van nieuwe klanten 🙂

Reageer