.

Beantwoord

1 euro korting Jaarabonnement

  • 25 October 2013
  • 1 reactie
  • 7611 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Beste Simyo,

Ik heb een mail ontvangen dat klanten die al een jaar lid zijn, 1 euro korting krijgen bij een jaarcontract.
Ik krijg het niet voor elkaar om die euro korting te selecteren. Diverse topics zijn hier onopgelost gebleven. Er is geen knopje te vinden met "nog een jaar simyo?" of iets dergelijks. Ik ben nu al een jaar klant en ik ben bang dat mijn abonnement al stilzwijgend is verlengd. Ik heb nu een abonnement van 300 sms per maand. Ik hoor graag of u hier een oplossing voor heeft.

Mvg, Koen
icon

Beste antwoord door Natascha 26 October 2013, 12:00

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Beste Simyo,

Ik heb een mail ontvangen dat klanten die al een jaar lid zijn, 1 euro korting krijgen bij een jaarcontract.
Ik krijg het niet voor elkaar om die euro korting te selecteren. Diverse topics zijn hier onopgelost gebleven. Er is geen knopje te vinden met "nog een jaar simyo?" of iets dergelijks. Ik ben nu al een jaar klant en ik ben bang dat mijn abonnement al stilzwijgend is verlengd. Ik heb nu een abonnement van 300 sms per maand. Ik hoor graag of u hier een oplossing voor heeft.

Mvg, Koen


Hoi KoenG,

Welkom op het forum!
Op je persoonlijke pagina zie je een blauwe balk. Wanneer dan klikt op 'Bekijk je korting' dan zul je de korting zien.
Wanneer je dan je belbundel wijzigt dan profiteer je vanaf de volgende maand van de korting. Is het zo duidelijk?
Kan je laten weten of het gelukt is om je bundel aan te passen?

Reageer