.

Beantwoord

1 en 2 bij bundels wijzigen in Mijn Simyo App niet werkzaam (?)

  • 13 October 2022
  • 6 reacties
  • 40 Bekeken

Reputatie 7

Als ik in mijn Mijn Simyo App mijn bundels ga bekijken om te zien of een wijziging aantrekkelijk is zie ik bovenaan een 1 in oranje en een 2 in het grijs. Dit lijkt wel een keuzemogelijkheid, maar tussen wat? Eén en twee jaar? 
in ieder geval is deze keuzemogelijkheid niet werkzaam op mijn iPhone met iOS 16.0.3, versie Mijn Simyo App 3.56.0.

 

 

icon

Beste antwoord door Amy 13 October 2022, 15:19

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @RicoK,

Bedankt voor je bericht. Dit is geen keuzemogelijkheid. Hier wordt stap 2 mee bedoeld om je bundels te bevestigen. Als je een andere bundel(s) hebt gekozen en je klikt op '’verder'’ zul je zien dat je bij stap 2 terecht komt en je de bundels dient te bevestigen 😊.

Groetjes,
Amy

Reputatie 7

@Amy Hahaha, ja natuurlijk, hoe eenvoudig kan het zijn. Bedankt voor je snelle reactie 👍🏼

Reputatie 7
Badge +7

Zelfs een forum expert heeft wel eens hulp nodig.

Ik heb trouwens wel leuke keuzes:

Omdat ik Simyo Compleet heb heb ik 12Gb voor 4 Euro (ooit eens afgesloten tijdens een aanbieding)

Dat ik ik veranderen in 12Gb voor 7 Euro, of 2 Gb voor 4 Euro. Dus meer betalen of minder data. 

Reputatie 7
Badge +6

20 GB met compleet voor vijf euro als je je contract verlengd 😉

let wel wat je bel bundel gaat doen.

Reputatie 7
Badge +7

Ik heb het gezien, maar van de 12Gb bundel gebruik ik zelden meer dat 500Mb. 
Je weer natuurlijk niet hoe dat over een jaar is, maar die zelfde onzekerheid maakt ook 
dat ik niet voor 2 jaar wil verlengen.

Reputatie 7
Badge +7

@RicoK Graag gedaan! Goed dat je het even navraagt 😉! 

@wimj12 Dat klopt inderdaad! In dit geval zou je het beste kunnen verlengen om een voordeligere internetbundel te krijgen. Zoals @Ron H ook aangeeft verschilt de prijs van je bel bundel afhankelijk van de looptijd die je kiest 😊. 

Bedankt voor jullie meedenken en tips!

Reageer