.

Vraag

Xiaomi Android Versie vraagt om een update en mijn Mijn Simyo app werkt niet, wat te doen?

  • 8 June 2022
  • 4 reacties
  • 60 Bekeken

Ik heb een Xiaomi Redmi Note 10S (een paar weken geleden gekocht) met Android versie 11, en sinds een paar dagen zegt de Simyo app dat ik mijn Android versie moet updaten, terwijl Versie 12 nog niet eens uit is voor mijn telefoon. Ik kan hierdoor ook niet de app in en soms werkt mijn 4g daardoor ook niet. Heeft iemand hier een oplossing op?


4 reacties

Reputatie 7

@Joostbuiten03 Ik moet eerlijk bekennen dat ik al weer een lange tijd uit Android ben. Wel help ik zo nu en dan mijn schoonmoeder met haar Android telefoon, maar dan is Google my best friend.

Dus, zoals gezegd, ik heb inmiddels minder parate kennis, maar welke melding krijg je nu precies? Kun je daar een screendump van plaatsen?

Btw, wordt gevraagd om een nieuwe versie van Android? Dat lijkt mij heel bijzonder. Of wordt gevraagd om je huidige versie te voorzien van een update? Gedurende de levensfase van een OS, of het nu iOS, macOS, Windows of Android is, worden met enige regelmaat beveiligingsupdates uitgebracht. Dat is dan dus geen nieuwe versie maar een extra feature en/of beveiliging.

@Joostbuiten03 Ik moet eerlijk bekennen dat ik al weer een lange tijd uit Android ben. Wel help ik zo nu en dan mijn schoonmoeder met haar Android telefoon, maar dan is Google my best friend.

Dus, zoals gezegd, ik heb inmiddels minder parate kennis, maar welke melding krijg je nu precies? Kun je daar een screendump van plaatsen?

Btw, wordt gevraagd om een nieuwe versie van Android? Dat lijkt mij heel bijzonder. Of wordt gevraagd om je huidige versie te voorzien van een update? Gedurende de levensfase van een OS, of het nu iOS, macOS, Windows of Android is, worden met enige regelmaat beveiligingsupdates uitgebracht. Dat is dan dus geen nieuwe versie maar een extra feature en/of beveiliging.

In ieder geval bedankt voor je reactie, inmiddels kan ik wel weer in de app, terwijl ik m voor het laatst heb geüpdatet op 6 mei...

Reputatie 7

@Joostbuiten03 Fijn dat het euvel is opgelost.

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @Joostbuiten03

Bedankt voor je bericht. Fijn inderdaad om te horen dat het probleem is opgelost! Mocht er verder nog iets zijn waar we je mee kunnen helpen, dan horen we het graag van je!
@RicoK dank voor de uitgebreide ondersteuning!

Groetjes,
Rutger

Reageer