Skip to main content

Ik heb via Belsimpel een abonnement afgesloten bij Simyo. Doordat ik mijn oude nummer wilde meenemen overschrijden moet ik de opzegtermijn van de oude provider in acht nemen meestal een maand. Gevolg is dat dit de 31 dagen bij Belsimpel overschrijdt. Als je denkt dat het contract ingaat bij het activeren van je Simkaart en Simyo zich daaraan zou houden heb je het mooi mis Simyo verschuilt zich achter Belsimpel.

Let hierop bij u afsluiting.

Vriendelijke groet,

Ton

Hi @AnJaMi,

Bedankt voor je bericht. 

Als je je abonnement opzegt heb je standaard te maken met een wettelijk opzegtermijn van een maand. Dit is bij elke provider het geval. Het is mij nog niet helemaal duidelijk wat er precies aan de hand is. Zou je kunnen uitleggen wat je precies bedoelt? Ik help je dan graag verder.

Groetjes,
Roeqajja


Hallo Roeqajja,

Ondanks dat alles in orde is, wil ik het toch even uitleggen,

Ik heb bij Belsimpel een Simyo abonnement afgesloten met nummerbehoud.

Belsimpel handhaaft een behandelingstijd van 31 dagen. De opzegging bij mijn vorige provider is een maand. Volgens, Belsimpel bemiddelen ze bij annuleringen niet meer dan moet ik bij de provider zijn. Ik heb het abonnement bij Simyo(omdat ik een maand opzegging had) is op 6 oktober 2024 het nummer geactiveerd. Dus naar mijn mening gaan op die datum mijn annuleringstijd in. Nu wilden ik voor de 14 dagen bezinning tijd annuleren. Het gevolg was dat ik volgen de persoon waar ik mee mailde het totalen abonnement moest betalen, terwijl ik met haar collega's waarmee ik Appte het niet hoefde. Je begrijpt dat een en ander bij me vreemd binnenkwam. Uiteindelijk is alles nog goed gekomen.

Vriendelijke groet,

Ton Geenen 

 


Reageer