Skip to main content

.

Ik zit in Frankriijk en sinds een paar dagen wordt mijn tegoed niet meer bijgewerkt. Weten jullie wat er aan de hand is? Ik wil graag inzicht in mijn verbruik. 

Het probleem is bekend bij Simyo @Bodiek , aan een oplossing wordt gewerkt.

De SMS waarschuwingen bij 80 en 100% verbruik werken wel accuraat, dus houd die meldingen goed in de gaten.


Hoi @Bodiek,

Bedankt voor je bericht. Zoals @J.D.L. al aangaf is het probleem bekend en zijn wij bezig met het oplossen. Bedankt voor je hulp! 😊

Er was dit weekend een issue op het netwerk waardoor het bijwerken van je verbruik in je Mijn Simyo vertraagd is. Excuses voor het ongemak. Momenteel wordt er hard gewerkt aan het oplossen van dit probleem. De waarschuwingssms'jes worden echter nog wel in real-time verstuurd. Hou deze dan ook goed in de gaten om buitenbundelkosten te voorkomen.

Groetjes,
Ashley


Reageer