.

Beantwoord

Waarom zie ik geen bundelinformatie in app en website?

  • 13 May 2023
  • 5 reacties
  • 74 Bekeken

Goedendag,

Afgelopen week ben ik overgestapt naar simyo met een simonly abonnement. Dit is allemaal goed verlopen en werkt naar behoren.

Daarnaast heb ik een simonly aangevraagd voor mijn dochter. Afgelopen donderdag is alles geactiveerd en de verbindingen werken erg goed. Echter, het enige wat enorm stoort is dat we geen info over de bundel en het verbruik op de app krijgen. De app is al vaker opnieuw geïnstalleerd maar dat heeft niks opgeleverd. Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat het aan de app ligt want als ik inlog op simyo.nl op de latop krijg ik ook geen informatie in het overzichtsscherm. Op de klantenservice hebben ze geen idee. Maar hier moet toch een oplossing voor zijn ? Mijn dochter is 14 dus ik vindt het belangrijk dat ze haar tegoeden kan inzien.

Wel een beetje een valse start bij simyo ! Kan iemand mij hier helpen ?

Alvast vriendelijk bedankt !!

icon

Beste antwoord door RicoK 13 May 2023, 10:47

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7

@Marc23 Inderdaad wel een valse start, maar dit gaat vast en zeker worden opgelost c.q. er is vast een verklaring voor.

Echter, waar je wel rekening mee moet houden is dat de tegoed- en verbruiksinformatie in de app niet real-time is. De minimale vertraging is al gauw een uur of 4 en dan ben ik nog voorzichtig positief. 

Beter kun je in het geval van iOS iedere eerste van de maand in de instellingen bij mobiel netwerk het dataverbruik op 0 zetten of in het geval van Android een datateller app installeren.

@RicoK Dankjewel voor je bericht. Dat dit niet real-time is snap ik. Een andere app installeren zou niet moeten kunnen. Ik kom van “BEN” af en ik moet zeggen dat werkte allemaal erg fijn en ondertussen was het o zo simpel.

Ik heb al wel eerdere ervaringen met simyo en toen geen problemen. Ik heb ook met mijn eigen “mijn simyo” geen problemen.

Maar mijn vraag is vooral gericht op het feit dat mijn dochter helemaal niets aan verbruik kan zien. Ook niet op simyo.nl

Als ik zelf inlog op mijn eigen nummer werkt te allemaal wel. Had het liever andersom gezien bij wijze van spreken. Ze is 14 dus ja dan is het op die leeftijd wat lastiger om te accepteren dat het niet zo gaat als jij wil hahaha  Al die veranderingen ook ! Waarom ? Haha

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Marc23,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je geen verbruiksgegevens ziet staan in Mijn Simyo! 

Zou je hier een screenshot van kunnen versturen onder dit topic? Ik ontvang ook graag een privébericht met het 06-nummer waar het om gaat. Ik kijk dan graag even met je mee!

Groetjes,
Roeqajja

Hoi @Roeqajja 

Dankjewel voor je bericht !
Vanmiddag is het probleem met de informatie over tegoeden e.d. in de app en via de webbrowser opgelost.

in ieder geval bedankt voor je aangeboden hulp !
 

Groet,

Marc

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Marc23

Bedankt voor de terugkoppeling. Fijn dat het is opgelost! 

Groetjes,
Amy

Reageer