@Marc23 Inderdaad wel een valse start, maar dit gaat vast en zeker worden opgelost c.q. er is vast een verklaring voor.
Echter, waar je wel rekening mee moet houden is dat de tegoed- en verbruiksinformatie in de app niet real-time is. De minimale vertraging is al gauw een uur of 4 en dan ben ik nog voorzichtig positief.
Beter kun je in het geval van iOS iedere eerste van de maand in de instellingen bij mobiel netwerk het dataverbruik op 0 zetten of in het geval van Android een datateller app installeren.
@RicoK Dankjewel voor je bericht. Dat dit niet real-time is snap ik. Een andere app installeren zou niet moeten kunnen. Ik kom van “BEN” af en ik moet zeggen dat werkte allemaal erg fijn en ondertussen was het o zo simpel.
Ik heb al wel eerdere ervaringen met simyo en toen geen problemen. Ik heb ook met mijn eigen “mijn simyo” geen problemen.
Maar mijn vraag is vooral gericht op het feit dat mijn dochter helemaal niets aan verbruik kan zien. Ook niet op simyo.nl
Als ik zelf inlog op mijn eigen nummer werkt te allemaal wel. Had het liever andersom gezien bij wijze van spreken. Ze is 14 dus ja dan is het op die leeftijd wat lastiger om te accepteren dat het niet zo gaat als jij wil hahaha Al die veranderingen ook ! Waarom ? Haha
Hoi @Marc23,
Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je geen verbruiksgegevens ziet staan in Mijn Simyo!
Zou je hier een screenshot van kunnen versturen onder dit topic? Ik ontvang ook graag een privébericht met het 06-nummer waar het om gaat. Ik kijk dan graag even met je mee!
Groetjes,
Roeqajja
Hoi @Roeqajja
Dankjewel voor je bericht !
Vanmiddag is het probleem met de informatie over tegoeden e.d. in de app en via de webbrowser opgelost.
in ieder geval bedankt voor je aangeboden hulp !
Groet,
Marc
Hoi @Marc23,
Bedankt voor de terugkoppeling. Fijn dat het is opgelost!
Groetjes,
Amy