Welkom G.L.
06******** moet staan op I.C. Niessink-Steffers
en heb een sim-only abonnement.
Dus niet op naam van Dhr. G.L.Niessink die een abonnement heeft.
Wil dit graag veranderd zien.
Bij voorbaat dank.
Hoop dat dit goed geregeld wordt.
Ben nu al tijden bezig.
Bladzijde 1 / 1
Om te beginnen is het beter om het 06-nummer uit je bericht te halen, dit forum is namelijk zichtbaar voor iedereen op internet.
Een moderator zou je verder moeten helpen met je vraag.
Een moderator zou je verder moeten helpen met je vraag.
heb dit gedaan bij een moderator.
Sorry voor het ongemak
Sorry voor het ongemak
Sorry voor het ongemak
Dit snap ik niet. Je vraag staat niet bij een moderator maar op het forum. Daarom gaf
Dit is niet de eerste keer......ðŸ¤
Hoi Ivonne-niessink,
Ik heb wederom je vraag moeten aanpassen omdat er persoonsgegevens werden gedeeld. Ik wil je nogmaals vragen om geen telefoonnummers meer openbaar te delen. We hebben meer dan genoeg mogelijkheden voor 1 op 1 contact waar je zonder problemen je gegevens kunt delen.
De naam op een aansluiting is altijd de naam die is opgegeven bij je aanmelding deze kan dus niet zomaar via deze weg aangepast worden. Wanneer een nummer op naam van iemand anders moet komen te staan. Wil ik je vragen om ons een mail te sturen met daarin een kopie van een identiteitsbewijs van de oude en de nieuwe persoon. Dit mag verzonden worden naar klantenservice@simyo.nl
Ook zie ik dat het doorgestuurde nummer gewoon een prepaid aansluiting is. Mocht je hier een Sim Only abonnement van willen maken dan kun je via Mijn Simyo gemakkelijk de overstap maken door te klikken op: Stap over naar Sim Only.
@Musicboyjur , @Ron H en @Ray bedankt voor het antwoorden!
Groetjes,
Kevin
Ik heb wederom je vraag moeten aanpassen omdat er persoonsgegevens werden gedeeld. Ik wil je nogmaals vragen om geen telefoonnummers meer openbaar te delen. We hebben meer dan genoeg mogelijkheden voor 1 op 1 contact waar je zonder problemen je gegevens kunt delen.
De naam op een aansluiting is altijd de naam die is opgegeven bij je aanmelding deze kan dus niet zomaar via deze weg aangepast worden. Wanneer een nummer op naam van iemand anders moet komen te staan. Wil ik je vragen om ons een mail te sturen met daarin een kopie van een identiteitsbewijs van de oude en de nieuwe persoon. Dit mag verzonden worden naar klantenservice@simyo.nl
Ook zie ik dat het doorgestuurde nummer gewoon een prepaid aansluiting is. Mocht je hier een Sim Only abonnement van willen maken dan kun je via Mijn Simyo gemakkelijk de overstap maken door te klikken op: Stap over naar Sim Only.
Groetjes,
Kevin
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.