Skip to main content
Vraag

Waarom werkt de link mijn.simyo.nl niet?

  • April 19, 2023
  • 3 reacties
  • 29 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Als ik vanuit https://mijn.simyo.nl/verbruik minuten of mb’s wil bijkopen

( Snel regelen / Minuten bijkopen  / MB’s bijkopen https://mijn.simyo.nl/mbs-bijkopen )

krijg ik een melding dat de pagina niet bestaat


Admin: Titel aangepast vanwege vindbaarheid.

 

 

3 reacties

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • April 19, 2023

Hoi @C-base,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat de pagina niet werkt!

Probeer je dit via een PC of een smartphone? Heb je dit ook proberen te openen met een andere browser? Ik heb zelf de link getest via Google Chrome en dat werkt! 

Zou je wellicht een screenshot kunnen delen in dit topic van de foutmelding die je te zien krijgt? Dan kan ik dit even voorleggen bij de technische dienst 😊.

Groetjes,
Amy


Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Startend Simyaan
  • April 19, 2023

Dit is de foutmelding die ik kreeg te zien onder Firefox 112.0 (64-bit), Linux (persoonlijke gegevens verwijderd in de screenshot).

Na het verwijderen van de simyo.nl cookies en hierna de browser opnieuw opgestart te hebben, werkt de pagina nu wel 100% ok.

 


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • April 19, 2023

@C-base Wat fijn dat het nu wel lukt! Dit komt dan inderdaad door de cookies. Bedankt voor de terugkoppeling 😊.