.

Vraag

Waarom werkt contract bevestiging voor de bundels niet?

  • 21 April 2023
  • 3 reacties
  • 188 Bekeken

Hallo, 

 

Ik heb een sim only bundel met nummerbehoud  gekocht en probeer deze te activeren. Maar als ik het contract wil bevestigen, geeft hij aan dat dat niet kan en dat ik het later opnieuw moet proberen. Volgens mij is het nummer al wel overgezet, want ik kreeg vandaag een melding dat mijn oude sim geen contact meer had. In de mijn simyo app staat echter nog steeds dat de aanvraag over de overzetting naar de provider is gestuurd.

Heeft iemand een idee wat er aan de hand is en hoe ik het op kan lossen? 

 

Vriendelijke groeten 


Admin: Titel aangepast vanwege vindbaarheid.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Gh15,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt. Wat jammer dat het niet lukt om de simkaart te activeren! 

Ik heb even meegekeken op de aansluiting en ik zie dat het nummer inmiddels is overgezet naar ons. Hoe probeer je de simkaart te activeren? Dit kan namelijk alleen via de website (niet via de Mijn Simyo app helaas). Zodra je bent ingelogd via deze pagina krijg je een pop up te zien om de simkaart te activeren. Nadat de simkaart is geactiveerd worden je bundels actief en gaat je abonnement in 😊. 

Mocht je dit al via de website geprobeerd hebben zou je dan een screenshot kunnen delen van de foutmelding die je ziet? Dan kijk ik graag even mee.

Groetjes, 
Amy

Hallo, 

 

Het bleek dat er met het overzetten van het nummer een storing was opgetreden.

Inmiddels is het opgelost.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Gh15,

Bedankt voor de terugkoppeling. Fijn dat het is opgelost 😊!

Groetjes,
Amy

Reageer