.

Vraag

Waarom kan ik niet inloggen?

  • 25 January 2023
  • 3 reacties
  • 46 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 29 reacties

Mijn vrouw en ik beide kunnen niet inloggen op mijn simyo Er staat bij beide verkeerd wachtwoord Is er storing? Wel hier op forum kan ik inloggen Gr jo


3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @jwbed,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat jullie beide niet kunnen inloggen in de Mijn Simyo app! Hebben jullie al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te downloaden? Het kan namelijk zijn dat de app een update nodig heeft zodat deze melding kan worden opgeheven en jullie weer kunnen inloggen. Mochten jullie hierna nog steeds de foutmelding krijgen tijdens het inloggen dan stuur ik jullie beide graag een nieuwe wachtwoord op. Je kan mij hiervoor een privébericht sturen met beide 06-nummers, volledige naam, geboortedatum, postcode+huisnummer en e-mailadres. 

Groetjes,
Amy

Badge

Hallo Niet de App maar gewoon www.simyo.nl en dan mijnsimyo Wachtwoord is goed Zelfde als hier en hier lukt inloggen wel

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @jwbed,

Bedankt voor je reactie. Mijn excuses, dan heb ik dat verkeerd begrepen! Zelf heb ik ook even uitgetest of het inloggen lukt via de website simyo.nl en dit lukt mij wel, ook is er niks bekend over een storing op dit moment! Stuur je mij een privébericht? Dan kan ik een nieuw wachtwoord vanuit ons systeem naar jullie beide versturen. Wellicht dat het hiermee lukt om in te loggen. 

Groetjes,
Amy

Reageer