.

Beantwoord

Verlengen abonnement lukt niet, wat kan ik doen?

  • 8 October 2023
  • 5 reacties
  • 37 Bekeken

Hallo,

Als ik inlog op Mijn Simyo staat er dat ik mijn abonnement kan verlengen. Wanneer ik dit wil doen en de bundels en looptijd gekozen heb kan ik echter niet op de knop ‘Kies deze bundels’ of ‘Bestellen’ klikken. Deze blijft niet aan te klikken wat ik ook probeer. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit op kan lossen? Bedankt!

icon

Beste antwoord door Amy 16 October 2023, 14:35

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Pistache,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat het verlengen niet lukt via Mijn Simyo!

Probeer je dit via de app of website? Mocht je dit via de website proberen, zou je mij ook door kunnen geven welke browser je gebruikt? Het is altijd handig om je cookies en cache te verwijderen in dit geval, dit helpt vaak.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Roeqajja

Hallo Roeqajja,

 

Bedankt voor je reactie. Ik probeer via de website te verlengen zowel met Chrome als Safari. Ook heb ik cookies verwijderd. Helaas heeft dit niet geholpen. 

 

groet,

Pistache

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Pistache,

Bedankt voor je reactie. Wat vreemd dat het niet lukt om te verlengen via de website! 

Ik zal dit even voorleggen bij de juiste afdeling zodat dit uitgezocht kan worden. Zou je het in de tussentijd via de Mijn Simyo app kunnen proberen? (Instellingen > Abonnement > Sim Only verlengen). 

Ik hoor graag of het via de app wel lukt! 

Groetjes,
Amy

Hoi!

Ik heb het vandaag nogmaals geprobeerd via de website en het is nu wel gelukt! De knop om mijn verlenging te bevestigen was opeens groen. Bedankt voor je hulp!

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Pistache,

Fijn dat het is gelukt! Veel plezier met je nieuwe abonnement 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer