Skip to main content
Beantwoord

simyaardag overdragen

• December 22, 2025
  • 4 reacties
  • 30 Bekeken

Kan ik mijn simyaardagcadeau ook overdragen aan mijn dochter die ook een abonnement bij Simyo heeft? Ik heb 2 cadeautjes van 3 gb in mijn account staan en heb dit eigenlijk zelf niet nodig.

Beste antwoord door Sedat

Hoi ​@Lumeric,

Bedankt voor je bericht. Begrijpelijk dat je dit even navraagt en wat lief dat je het aan je dochter wilt geven! 

Helaas is het niet mogelijk om je 3000MB Simyaardag cadeau over te dragen aan een andere gebruiker, ook niet als zij zelf een Simyo-abonnement heeft. Het cadeau is gekoppeld aan jouw account en kan daarom dus niet worden overgezet of gedeeld met andere aansluitingen, binnen of buiten Simyo.

Wat ik wel voor jullie kan doen, is eenmalig een cadeautje van 3000 MB klaarzetten in het account van je dochter, als klein kerstcadeautje. Hiervoor kun je mij een privébericht sturen met haar 06-nummer, dan maak ik het direct in orde. 🙂

Mocht je nog vragen hebben of hulp nodig hebben, laat het gerust weten!

En ​@JanD, bedankt voor je reactie!

Groetjes,
Sedat

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

4 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • December 23, 2025

Beste ​@Lumeric , nee dat is helaas niet mogelijk. 

Wacht s.v.p. de reactie van een moderator af.

Sedat
Moderator
Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • antwoord
  • December 23, 2025

Hoi ​@Lumeric,

Bedankt voor je bericht. Begrijpelijk dat je dit even navraagt en wat lief dat je het aan je dochter wilt geven! 

Helaas is het niet mogelijk om je 3000MB Simyaardag cadeau over te dragen aan een andere gebruiker, ook niet als zij zelf een Simyo-abonnement heeft. Het cadeau is gekoppeld aan jouw account en kan daarom dus niet worden overgezet of gedeeld met andere aansluitingen, binnen of buiten Simyo.

Wat ik wel voor jullie kan doen, is eenmalig een cadeautje van 3000 MB klaarzetten in het account van je dochter, als klein kerstcadeautje. Hiervoor kun je mij een privébericht sturen met haar 06-nummer, dan maak ik het direct in orde. 🙂

Mocht je nog vragen hebben of hulp nodig hebben, laat het gerust weten!

En ​@JanD, bedankt voor je reactie!

Groetjes,
Sedat

• auteur
  • Beginner
  • December 23, 2025

Bedankt voor jullie antwoord, ik heb vandaag 3000 mb cadeau gekregen voor mijn dochter. Wat een lief Kerstcadeautje, bedankt daarvoor!

Sedat
Moderator
Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • December 24, 2025

Bedankt voor jullie antwoord, ik heb vandaag 3000 mb cadeau gekregen voor mijn dochter. Wat een lief Kerstcadeautje, bedankt daarvoor!

Hoi ​@Lumeric,

Geen dank! Wat leuk om te horen dat het is gelukt. 😊

Omdat je vraag is beantwoord zal ik dit topic sluiten.

Mocht je een andere vraag hebben, kun je altijd een nieuw topic openen.

Groetjes,
Sedat