.

Phishing mail van Simyo?

  • 19 February 2021
  • 2 reacties
  • 218 Bekeken

Badge

Beste Simyo, het wordt ons tegenwoordig behoorlijk goed ingeprent:  gebruik nooit een link in een mailbericht om ergens in te loggen.  Door schade en schande worden we steeds wijzer.  Het bericht dat jullie sturen om de verouderde simkaart te vervangen komt behoorlijk verdacht over als phishing mail. Ik meldde het al eens eerder en ik ben -denk ik- niet de enige… De link verwijst niet naar "simyo” maar naar "e.simyo".  Hoe kan een leek beoordelen dat het een veilige link is ?  Verwijs gewoon naar MijnSimyo !    Vriendelijke groet,  R


2 reacties

Reputatie 7

@RPteH Goed dat je dit post! Ik zelf heb de betreffende e-mail nooit gehad en/of gezien, maar heel goed dat je voorzichtig bent.

ik heb de verwachting dat vandaag of dit weekend een Moderator (= Simyo medewerker) hier wel naar kan gaan kijken en hierop kan reageren.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi RPteH,

 

Welkom op het Simyo forum, leuk dat je een kijkje neemt!

 

Goed dat je voorzichtig bent en het even navraagt! De mail komt wel bij ons vandaan, als je een hele oude simkaart hebt ontvang je die mail. Mocht je het niet prettig vinden om de link te gebruiken, laat het dan even weten! Dan stuur ik je kosteloos een nieuwe simkaart op! 😊

 

Thanks RicoK!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer