.

Vraag

Onzichtbare eerste factuur?

  • 1 February 2024
  • 8 reacties
  • 67 Bekeken

Beste SIMYO,

Ik wilde zojuist checken wanneer mijn eerste factuur betaling valt. Dit kon ik voorheen zien onder mijn facturen in de app. Nu kijk ik zojuist in de app en is er alleen een factuur betaling in februari voor de maand maart van €10 te zien. Waar de eerste factuur zou vallen op €17,33 of €20.

 

Waarom kan ik mijn factuur voor de maand januari en februari niet zien? En wordt deze niet weergeven maar, de maand december ter activering van de app en binnenkomst telefoon en de factuur voor de maand maart wel?

 

Met vriendelijke groeten,

Leanore Eisen


8 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Leanore,

Bedankt voor je bericht. Oei dat is wel erg vreemd zeg. Heb je dit alleen op de Mijn Simyo app of ook als je inlogt op onze website? Mocht je dit ook via onze website ervaren zou je dan een screenshot kunnen plaatsen in dit topic van wat je precies ziet? Dan kijk ik even met je mee! 

Groetjes,
Seren

Beste Seren,

 

Bijgevoegd heb ik de foto van de website (donker thema) en de SIMYO app (licht thema).

 

Bij beide is er tussen december en februari niets te zien.

 

Met vriendelijke groet,

Leanore Eisen

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Leanore.

Dat is wel erg vreemd zeg. Zou je de app kunnen verwijderen en opnieuw kunnen downloaden en mij laten weten of dat werkt? Zo niet zal ik even verder moeten kijken naar een oplossing. Laat je mij ook even weten welk toestel + model je hebt? 

Groetjes,
Seren

Beste Seren,

Ik heb de app opnieiw geïnstalleerd maar, het is nog steeds hetzelfde als op de foto. Ik heb een Samsung Galaxy S23. 

 

Ik heb de afgelopen maand januari ook geen factuur ontvangen in mijn mailbox, of een afschrift gehad op mijn rekening.

 

Met vriendelijke groet,

Leanore Eisen

 

Er staat trouwens ook bij de factuur van februari dat deze in maart verschijnt, hoewel het gebruikelijk is het telefoon abonnement achteraf te betalen. Zo wordt het vanuit SIMYO als het goed is ook afgesloten.

 

Groetjes,

Leanore

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Leanore,

In de derde week van de maand, ontvangt je een e-mail waarin wordt aangegeven dat de factuur van de vorige maand klaarstaat op Mijn Simyo. Een week later, in de vierde week van de maand, wordt de factuur geïncasseerd. Dit is de reden waarom je ziet dat de factuur van februari in maart verschijnt. 

Ik ga even voor je uitzoeken waarom je de factuur van januari niet terug ziet in de app. Zodra ik meer weet kom ik hier op terug!

Groetjes,
Seren

Hoi Seren,

Dus, als ik het goed begrijp betaal ik juist niet vooruit maar, achteruit. Want, in week 3 van februari zou ik dan de factuur van januari krijgen en dan de 4de week zou die geïncasseerd worden?

 

Misschien helpt het ook met het verder uitzoeken dat ik ook geen email of bankafschrift heb gekregen. Op basis hiervan heb ik ook gegevens gecheckt die kloppen wel.

 

Groetjes,

Leanore

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Leanore,

Dat klopt inderdaad. Je zou dus in de week van 19 februari een e-mail moeten ontvangen met de informatie dat je factuur van januari klaar staat op Mijn Simyo.

Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met jouw gegevens? Dan neem ik die informatie ook even mee. 

Groetjes,
Seren

Reageer