Skip to main content
antwoord

Mijn extra 3Gb voor simjaardag heb ik per ongeluk nu geactiveerd terwijl ik het in Januari nodig heb

• December 27, 2024
  • 4 reacties
  • 65 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Mijn extra 3Gb voor simjaardag heb ik per ongeluk nu geactiveerd terwijl ik het in Januari nodig heb

Beste antwoord door Roeqajja

Hi ​@Helmut,

Bedankt voor je bericht. Aah wat jammer om te horen dat je het cadeau per ongeluk te vroeg hebt geactiveerd!

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik kijk dan graag met je mee of wij hier nog iets aan kunnen doen.

Bedankt voor je reactie ​@JanD

Groetjes,
Roeqajja

4 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • December 27, 2024

Beste ​@Helmut ik weet niet of Simyo hier nog iets mee kan, wacht s.v.p. de reactie van een moderator af.

Mijn vrouw kreeg ook voor haar Simy-jaardag extra GB's en heb haar geadviseerd dit pas op 1 januari te activeren, dan heeft ze er de hele maand wat aan.

Succes.

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • antwoord
  • December 27, 2024

Hi ​@Helmut,

Bedankt voor je bericht. Aah wat jammer om te horen dat je het cadeau per ongeluk te vroeg hebt geactiveerd!

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik kijk dan graag met je mee of wij hier nog iets aan kunnen doen.

Bedankt voor je reactie ​@JanD

Groetjes,
Roeqajja

Ook ik heb het niet goed begrepen. Er staat namelijk dat je extra Mb's ingaan op de eerste dag van de volgende maand. Ik heb het extra tegoed niet nu nodig, maar in juli. Kan het nog veranderd worden? 

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • June 5, 2025

Hi ​@michel.coumans,

Bedankt voor je reactie. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen!

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik help je dan graag verder.

Groetjes,
Roeqajja