.

Beantwoord

Met het tijdelijk 06 nummer inloggen, hoe werkt dit?

  • 12 May 2023
  • 4 reacties
  • 330 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Ik log nu met het tijdelijke 06 nummer in, dit zowel bij ‘mijn Simyo’ als op dit forum. Veranderd dat (inlog)nummer automatisch nadat het nummerbehoud uitgevoerd wordt en mijn bestaande 06 nummer weer actief wordt? Heb veel nageplozen maar geen antwoordt kunnen vinden. De sim met mijn (tijdelijke) Simyo 06 nummer is inmiddels geactiveerd en werkt naar behoren.      

icon

Beste antwoord door Roeqajja 12 May 2023, 15:27

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hallo @Berrie Kaas op het moment dat jouw nummer wordt overgezet vervalt het tijdelijke nummer.

Denk er wel om dat je GEEN gebruik maakt van het tijdelijke nummer, want alle te maken kosten voor bellen en internetten vallen nog NIET in een bundel en moeten gewoon afgerekend worden.

Maar als het goed is, is dat per mail aan je gecommuniceerd.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Berrie Kaas,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je even contact opneemt hierover!

Zoals @JanD inderdaad zegt (dankjewel voor je hulp!), komt je tijdelijke nummer automatisch te vervallen vanaf het moment dat je nummer naar ons wordt overgezet. Je logt dan ook niet meer in met je tijdelijke nummer in Mijn Simyo, maar met je eigen nummer. Je wachtwoord blijft verder hetzelfde. Ook is het zo dat je een buitenbundeltarief betaald indien je gebruik maakt van je tijdelijke nummer. Ik raad dus aan om geen gebruik te maken van je simkaart totdat je eigen nummer naar ons is overgezet om extra kosten te voorkomen.

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 1
Badge +1

Hoi @Berrie Kaas,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je even contact opneemt hierover!

Zoals @JanD inderdaad zegt (dankjewel voor je hulp!), komt je tijdelijke nummer automatisch te vervallen vanaf het moment dat je nummer naar ons wordt overgezet. Je logt dan ook niet meer in met je tijdelijke nummer in Mijn Simyo, maar met je eigen nummer. Je wachtwoord blijft verder hetzelfde. Ook is het zo dat je een buitenbundeltarief betaald indien je gebruik maakt van je tijdelijke nummer. Ik raad dus aan om geen gebruik te maken van je simkaart totdat je eigen nummer naar ons is overgezet om extra kosten te voorkomen.

Groetjes,
Roeqajja

Dank @Roeqajja en @JanD , helder!

De sim is geactiveerd en zit nu nog een een telefoon die ik niet gebruik, dus extra kosten zal ik niet maken. Had overigens gelezen dat je, ondanks dat je al de 7 euro voor de bundel betaald, je extra kosten betaald als ware je bundel op. Ben eigenlijk iets te vroeg geweest om een nummer bij Simyo aan te vragen omdat mijn huidige contract nog loopt, en de nummeromzetting pas ingaat op17 juli as. Het zei zo, eigenschuld, dikke ..🐪. 😉

Goed weekend gewenst!

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Berrie Kaas,

Bedankt voor je reactie. Je kunt gerust gebruik blijven maken van de simkaart van je oude provider totdat je nummer naar ons is overgezet! Het lijkt me alleen maar fijn dat je alles zo vroeg mogelijk hebt kunnen regelen 😊.

Ik wens je ook een fijn weekend!

Groetjes,
Roeqajja

Reageer