Sinds twee dagen heb ik geen meldingen meecr van mijn data verbruik in de app
Heeft Iemand een idee?
Edde
Sinds twee dagen heb ik geen meldingen meecr van mijn data verbruik in de app
Heeft Iemand een idee?
Edde
De app misschien even her-installeren
Ook ik heb sinds 2 dagen geen updates voor dataverbruik ontvingen. Laatste aanpassing 13 juli 12:28 uur.
Heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Geen verbetering.
EDDE
Ik heb nog niet in de app gekeken, maar op https://mijn.simyo.nl/verbruik zie ik dit:
Laatst gemeten verbruik op 11 jul. 22:30
Het laatste bij mij in de app gemeten is 8 Juli
Ik kan nu dus niet zien wat er aan mb,s over is .
App ook opnieuw geïnstalleerd, geen resultaat helaas ,
EDDE
Ik zie het nu ook bij mij is het verbruik voor het laatst bijgewerkt op 12-07-2024 11:29
Zal wel een storing bij Simyo zijn.
Laten we de reactie van een moderator afwachten mensen.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Het kan kloppen dat je een vertraging terugziet in het verwerken van je verbruik in de Mijn Simyo omgeving.
Er was dit weekend een issue op het netwerk waardoor het bijwerken van je verbruik in je Mijn Simyo vertraagd is. Excuses voor het ongemak. Momenteel wordt er hard gewerkt aan het oplossen van dit probleem. De waarschuwingssms'jes worden echter nog wel in real-time verstuurd. Hou deze dan ook goed in de gaten om buitenbundelkosten te voorkomen.
Groetjes,
Ashley
Ok, bedankt voor je reactie ,
Ik wacht het af,
Groetjes Edde
Mijn verbruik van data en belminuten is nu wel bijgewerkt: t/m gisteravond.
Mijn gebruik is ook bijgewerkt tot gisteravond
Even kijken of het goed blijft gaan,
Edd
Hoi
Bedankt voor jullie bericht.
Wat goed om te horen dat het verbruik inmiddels is bijgewerkt.
Groetjes,
Ashley
Ook mijn verbruik is tot en met vanmorgen rond 5 uur bijgewerkt.
Simyo team, HARTELIJKE DANK.
Nu weet ik weer waar ik aan toe ben.
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.