Skip to main content
Beantwoord

Looptijd abonnement

• March 26, 2026
  • 3 reacties
  • 34 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoe weet ik wat de looptijd van mijn abonnement is?

Is dat gewoon vanaf het moment dat ik voor het eerst bij Simyo een sms en bellen-abonnement had?

Beste antwoord door Sedat

Hoi ​@Anneliek,

Bedankt voor je bericht. Begrijpelijk dat je dit even wilt navragen.

Zoals ​@XTF al aangaf kun je in Mijn Simyo de looptijd van je abonnement terugvinden. Je kunt dit het gemakkelijkst via de webversie inzien: log in op je account > ga naar Instellingen > Abonnement en klik op "Bekijk de einddatum van je huidige contract".

Via de Mijn Simyo-app kun je ook naar Instellingen > Abonnement gaan. Daar kun je het contract downloaden en zien wat de looptijd is.

Mocht iets nog onduidelijk zijn of heb je hulp nodig, laat het gerust weten!

Groetjes,
Sedat

3 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Actief Simyaan
  • March 26, 2026

Staat rechtsboven op https://mijn.simyo.nl/ volgens mij. Looptijd is afhankelijk van of je een maand-, jaar- of twee-jarig abo hebt. 

Sedat
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • antwoord
  • March 27, 2026

Hoi ​@Anneliek,

Bedankt voor je bericht. Begrijpelijk dat je dit even wilt navragen.

Zoals ​@XTF al aangaf kun je in Mijn Simyo de looptijd van je abonnement terugvinden. Je kunt dit het gemakkelijkst via de webversie inzien: log in op je account > ga naar Instellingen > Abonnement en klik op "Bekijk de einddatum van je huidige contract".

Via de Mijn Simyo-app kun je ook naar Instellingen > Abonnement gaan. Daar kun je het contract downloaden en zien wat de looptijd is.

Mocht iets nog onduidelijk zijn of heb je hulp nodig, laat het gerust weten!

Groetjes,
Sedat

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • March 28, 2026

Hartelijk dank beiden! Dit is heel duidelijk. Ik heb het al gevonden.