.

Beantwoord

Krijg ik dubbele data als ik later KPN klant word?

  • 28 April 2024
  • 2 reacties
  • 27 Bekeken

Ik heb momenteel Ziggo thuis, maar ben van plan om binnen enkele maanden naar KPN glasvezel te overstappen.

Krijg ik dan dubbele data op mijn bestaande 2-jarig Simyo contract of moet ik wachten totdat het contract verloopt en een nieuwe afsluiten?

icon

Beste antwoord door Seren 29 April 2024, 15:33

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Ja dat is mogelijk. Zie puntje 4 in de voorwaarden van Simyo Compleet 

 

Hoe meld je je aan voor Simyo Compleet? Heb je een Simyo Sim Only abonnement én woon je op een adres met een thuisproduct van KPN? Dan kun je jouw Simyo Compleet direct activeren op mijn.simyo.nl/compleet. Woon je met familie of vrienden die ook bellen met Simyo Sim Only? Dan krijgen zij net als jij twee keer zoveel minuten en MB’s. Ze moeten hun Simyo Compleet alleen zelf nog even activeren op Mijn Simyo. Daarnaast kan Simyo je automatisch aanmelden voor Simyo Compleet, tenzij je het gebruik van jouw persoonsgegevens uit hebt gezet in Mijn Simyo of de Mijn Simyo app. Nadat je Simyo Compleet is geactiveerd en we de activatie hebben verwerkt, krijg je van ons een bevestigingsmail.

 

Let op die link die in de voorwaarden staat werkt helaas niet en in mijn Simyo omgeving zie ik zo 123 ook niets over Simyo compleet te activeren.

 

Hopelijk kan een medewerker van Simyo meer vertellen waar dat tegenwoordig verstopt zit.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @rxtx,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hierover informeert! Het is uiteraard mogelijk om achteraf nog gebruik te maken van Simyo Compleet. Zodra je bent overgestapt op KPN glasvezel kan het tot 2 weken duren tot dit ook bij ons bekend is. Je kunt dit controleren door in te loggen op Mijn Simyo of de app. Als je in aanmerking komt, zie je in het overzicht direct de optie om Simyo Compleet te activeren. Zodra je Simyo Compleet activeert worden je bundels vanaf de 1e van de volgende maand verdubbeld 😊. Mocht het niet lukken, laat het mij dan vooral weten, dan kijk ik met je mee naar een oplossing! 

Bedankt voor je reactie @RobbyTown

Groetjes,
Seren

Reageer