.

Beantwoord

Klantenservice slecht te bereiken. Staat nog een toestel in mijn account die niet is geleverd en wil graag een nieuwe bestellen. Hoe nu verder?

  • 8 September 2022
  • 3 reacties
  • 76 Bekeken

Badge

Hallo,

 

Een tijdje terug heb ik bij jullie een telefoon besteld, helaas stond er blijkbaar iets niet goed bij mijn geboortedatum in mijn persoonlijke gegevens in mijn Simyo. De leverancier van de telefoon heeft de telefoon dus mee terug genomen. Nu wil ik deze telefoon nog een keer bestellen, aangezien jullie nu mijn geboortedatum hebben aangepast (kon ik niet zelf doen), maar nu staat die telefoon die mee terug is genomen nog steeds als 'af te betalen'. Ik moet deze eerst afbetalen voordat ik een nieuwe telefoon kan bestellen, maar dat ga ik natuurlijk niet doen aangezien deze niet in mijn bezit is.

Ik heb heel spoedig een nieuwe telefoon nodig (eigenlijk dit weekend nog), ik heb aan jullie gevraagd om mijn geboortedatum met spoed aan te passen zodat ik de telefoon gelijk weer kon bestellen. Dit zouden jullie doen, maar nu loop ik dus tegen het probleem aan dat jullie de telefoon die mee terug is genomen nog niet hebben verwerkt als 'niet ontvangen' en deze alsnog gekoppeld staat aan mijn account. 

Ik heb jullie al meerdere berichtjes via whatsapp gestuurd, een mail gestuurd en ik heb al diverse malen aan de lijn gehangen van jullie klantenservice (al zeker 5 keer) maar ik kom er niet doorheen. Sta minimaal een halfuur in de wacht iedere keer terwijl jullie alleen maar aangeven dat 'de wachtrij langer dan 5 minuten is'. Bij deze wil ik dus ook even een melding maken dat de klantenservice ONTZETTEND SLECHT te bereiken is en waarschijnlijk ben ik nu genoodzaakt om dan toch maar ergens anders een telefoon te gaan aanschaffen wat ik erg jammer vind.

Mvg,

CA

icon

Beste antwoord door Amy 8 September 2022, 14:29

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @C.A. de G,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend voor je is! Het is enorm druk op verschillende kanalen waardoor de responstijd langer is dan dat je van ons bent gewend. Onze excuses hiervoor! Als de gegevens niet overeenkomen is het bezorgbedrijf genoodzaakt het toestel mee terug te nemen. 

Ik heb even jouw aansluiting erbij gepakt en ik zie inderdaad dat het toestel mee terug is genomen en vandaag bij ons retour is ontvangen. Ik heb de toestelbestelling daarom door onze toestelshop uit het systeem laten halen . Als je wilt kan je vanaf nu een nieuw toestel bestellen bij je abonnement 😊. 

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag! 

Groetjes,
Amy

Badge

Beste Amy,

 

Helaas zie ik dat ik de bestelling pas maandag kan laten bezorgen, dit is voor mij wegens omstandigheden met mijn oude telefoon te laat. Ik heb de bestelling dus alsnog moeten annuleren. Wellicht dat ik een volgende keer eerder het forum zal benaderen, want hier ontvang ik dus veel sneller een reactie. Jammer want nu ga ik de telefoon toch ergens anders bestellen omdat ik dringend een nieuwe telefoon nodig heb. Bedankt in ieder geval voor uw hulp. 

 

met vriendelijke groet,

 

CA

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @C.A. de G,

Bedankt voor je reactie. Jammer om te lezen dat je je telefoon elders gaat bestellen omdat je toestel niet op tijd geleverd kan worden. Maar ik kan me dat wel voorstellen in jouw geval. Ik wens je desondanks verder een fijne dag!

Groetjes,
Roeqajja

Reageer