Hallo,
Een tijdje terug heb ik bij jullie een telefoon besteld, helaas stond er blijkbaar iets niet goed bij mijn geboortedatum in mijn persoonlijke gegevens in mijn Simyo. De leverancier van de telefoon heeft de telefoon dus mee terug genomen. Nu wil ik deze telefoon nog een keer bestellen, aangezien jullie nu mijn geboortedatum hebben aangepast (kon ik niet zelf doen), maar nu staat die telefoon die mee terug is genomen nog steeds als 'af te betalen'. Ik moet deze eerst afbetalen voordat ik een nieuwe telefoon kan bestellen, maar dat ga ik natuurlijk niet doen aangezien deze niet in mijn bezit is.
Ik heb heel spoedig een nieuwe telefoon nodig (eigenlijk dit weekend nog), ik heb aan jullie gevraagd om mijn geboortedatum met spoed aan te passen zodat ik de telefoon gelijk weer kon bestellen. Dit zouden jullie doen, maar nu loop ik dus tegen het probleem aan dat jullie de telefoon die mee terug is genomen nog niet hebben verwerkt als 'niet ontvangen' en deze alsnog gekoppeld staat aan mijn account.
Ik heb jullie al meerdere berichtjes via whatsapp gestuurd, een mail gestuurd en ik heb al diverse malen aan de lijn gehangen van jullie klantenservice (al zeker 5 keer) maar ik kom er niet doorheen. Sta minimaal een halfuur in de wacht iedere keer terwijl jullie alleen maar aangeven dat 'de wachtrij langer dan 5 minuten is'. Bij deze wil ik dus ook even een melding maken dat de klantenservice ONTZETTEND SLECHT te bereiken is en waarschijnlijk ben ik nu genoodzaakt om dan toch maar ergens anders een telefoon te gaan aanschaffen wat ik erg jammer vind.
Mvg,
CA