Hoi @Hilde Hafko,
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!
Overstappen van Simyo prepaid naar Simyo sim only gaat inderdaad alleen via haar mijn Simyo omgeving. Het is dan helaas niet mogelijk om gebruik te maken van de vriendendeal korting. Deze korting is namelijk alleen van toepassing op geheel nieuwe aansluitingen en dus alleen voor nieuwe klanten. Echter kan je met de overstap naar sim only wel gebruik maken van de deals en bundels net zoals deze beschikbaar zijn voor nieuwe klanten.
Groetjes,
Ashley
Goedendag,
Momenteel is een vriendendeal mogelijk als je bij aanvraag van een sim-only abonnement het nummer opgeeft van een bestaande simyo-klant. Mijn dochter is al jaren simyo-preapaid beller en wil nu overstappen naar sim-only. Dit moet vanuit mijn.simyo, maar dan is de vriendendeal niet mogelijk. Aan samenkorting heeft ze niets omdat ze wel haar eigen rekening betaalt. Het komt vreemd over dat nieuwe simyo-klanten beter af lijken te zijn dan bestaande simyo-klanten. Is daar een oplossing mogelijk?
Deals en bundels zijn ook voor nieuwe klanten gelijk. Nieuwe klanten zijn dus beter af dan bestaande klanten. Zoals ik zei: vreemd!
Deals en bundels zijn ook voor nieuwe klanten gelijk. Nieuwe klanten zijn dus beter af dan bestaande klanten. Zoals ik zei: vreemd!
Hoi @Hilde Hafko,
Bedankt voor je reactie. Ik snap dat je dit een beetje vreemd vindt.
Echter kan je de vriendendeal korting beschouwen als een welkomstcadeautje voor nieuwe klanten. Alleen nieuwe klanten kunnen in aanmerking komen voor de eenmalige vriendendeal korting. Verder is er geen verschil in bundel aanbod en prijs als ze de overstap maakt van prepaid naar sim only als bestaande klanten t.o.v. nieuwe klanten.
Groetjes,
Ashley
@Hilde Hafko , ooit waren u en uw dochter ook nieuwe klanten bij Simyo. U hebt toen gebruikgemaakt (of kunnen maken) van een ‘Nieuwe klanten korting’. Ieder op zijn beurt dus.