Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Ken je iemand die al een Simyo klant is? Bestel en gebruik het nummer van je Simyo maatje. Jullie verdienen dan allebei € 5 bij Prepaid en € 10 bij Sim Only!
Graag zou ik mijn Simonly Simyo abonnement koppelen aan mijn KPN internet abbo voor dubbele bundel. Ik kan dit alleen doen bij het afsluiten van een nieuw abonnement. De link op KPN.nl is dood.
Kan ik op een bestaand abonnement koppelen? Zo ja, hoe?
Bedankt voor je bericht. Als ik het goed begrijp wil je gebruik maken van Simyo Compleet. Om in aanmerking te komen heb je inderdaad thuis een internet aansluiting nodig van KPN. Zodra je dit hebt afgesloten kan het tot twee weken duren tot dit ook bij ons in het systeem bekend is. Hierna zul kun je de optie '’Simyo Compleet activeren'’ vanzelf terugvinden in Mijn Simyo bij het overzicht!
Bedankt voor je bericht. Als ik het goed begrijp wil je gebruik maken van Simyo Compleet. Om in aanmerking te komen heb je inderdaad thuis een internet aansluiting nodig van KPN. Zodra je dit hebt afgesloten kan het tot twee weken duren tot dit ook bij ons in het systeem bekend is. Hierna zul kun je de optie '’Simyo Compleet activeren'’ vanzelf terugvinden in Mijn Simyo bij het overzicht!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.