Skip to main content
antwoord

help verbruik werkt niet bij?

  • October 11, 2024
  • 1 reactie
  • 29 Bekeken

Mijn databundel loopt een week achter in mijn overzicht

Beste antwoord door Ashley

Hoi @Bhl,

Bedankt voor je bericht.

Het is inmiddels bekend dat er een vertraging zit in het bijwerken van je verbruik in je mijn Simyo. Onze technische afdeling is druk bezig met een oplossing. 

De waarschuwingssms'jes worden nog wel in real-time verstuurd. Hou deze dan ook goed in de gaten voor 80% en 100% bundelverbruik.

Groetjes,
Ashley

1 reactie

Ashley
Forum|alt.badge.img+3
  • Oud-moderator
  • antwoord
  • October 11, 2024

Hoi @Bhl,

Bedankt voor je bericht.

Het is inmiddels bekend dat er een vertraging zit in het bijwerken van je verbruik in je mijn Simyo. Onze technische afdeling is druk bezig met een oplossing. 

De waarschuwingssms'jes worden nog wel in real-time verstuurd. Hou deze dan ook goed in de gaten voor 80% en 100% bundelverbruik.

Groetjes,
Ashley