Skip to main content

.

geen update mb in ms, hoe kan dit?


Ik kan van de afgelopen 2 dagen niet zien hoeveel m’n ik heb gebruikt. Hoe kan dit ? 

Uitgelichte reactie

15 juli 2024

Hoi @Jewel,

Bedankt voor je bericht. Het kan kloppen dat je een vertraging terugziet in het verwerken van je verbruik in de Mijn Simyo omgeving. 

Er was dit weekend een issue op het netwerk waardoor het bijwerken van je verbruik in je Mijn Simyo vertraagd is. Excuses voor het ongemak. Momenteel wordt er hard gewerkt aan het oplossen van dit probleem. De waarschuwingssms'jes worden echter nog wel in real-time verstuurd. Hou deze dan ook goed in de gaten om buitenbundelkosten te voorkomen. 

@J.D.L. Bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Ashley

2 reacties

JanD
  • Consultant
  • 763 reacties
  • 14 juli 2024

Is bekend, zie andere topics @Jewel 


Ashley
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 600 reacties
  • 15 juli 2024
Uitgelichte reactie

Hoi @Jewel,

Bedankt voor je bericht. Het kan kloppen dat je een vertraging terugziet in het verwerken van je verbruik in de Mijn Simyo omgeving. 

Er was dit weekend een issue op het netwerk waardoor het bijwerken van je verbruik in je Mijn Simyo vertraagd is. Excuses voor het ongemak. Momenteel wordt er hard gewerkt aan het oplossen van dit probleem. De waarschuwingssms'jes worden echter nog wel in real-time verstuurd. Hou deze dan ook goed in de gaten om buitenbundelkosten te voorkomen. 

@J.D.L. Bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Ashley


Reageer