Gewoon een vraag uit belangstelling, waarom pas per 1 oktober @Katana , heb je daar een speciale reden voor?
Mijn vrouw kan vanaf 27-9 verlengen, is het beter om dat per 1-10 te doen??
Ik hoor graag van je.
Â
Gewoon een vraag uit belangstelling, waarom pas per 1 oktober @Katana , heb je daar een speciale reden voor?
Mijn vrouw kan vanaf 27-9 verlengen, is het beter om dat per 1-10 te doen??
Die datum kwam er bij mij en ook bij mijn vrouw automatisch te staan. Ik had er dus niets aan te willen.
Gewoon een vraag uit belangstelling, waarom pas per 1 oktober @Katana , heb je daar een speciale reden voor?
Mijn vrouw kan vanaf 27-9 verlengen, is het beter om dat per 1-10 te doen??
Die datum kwam er bij mij en ook bij mijn vrouw automatisch te staan. Ik had er dus niets aan te willen.
Bedankt voor je reactie, ik weet genoeg. @KatanaÂ
Hoi @Katana,
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!
Ik zie inderdaad dat er iets niet helemaal goed gaat met je bundelweergave. Geen zorgen ik zie dat het hier wel goed staat.
Je ontvangt per 1-10 dus 16 GB voor €2 en onbeperkte belminuten voor €7 + €0,50 voor je dataplafond.
Heb je de laatste Simyo app versie? Ik heb je weergave probleem doorgezet naar de juiste afdeling. Zodra ik een terugkoppeling heb hoor je meer.
@JanDÂ De nieuwe bundels gaan in per 1-10 omdat bundel wijzigingen ingaan per 1ste van de volgende maand.Â
Groetjes,
Ashley
@Ashley Ja, ik heb de laatste versie van de Simyo-app.
---
Ik heb je weergave probleem doorgezet naar de juiste afdeling. Zodra ik een terugkoppeling heb hoor je meer.
---
@Ashley Is er al nieuws?
Hoi @Katana,
Bedankt voor je reactie.Â
Helaas heb ik nog geen terugkoppeling ontvangen en is de weergave fout nog niet opgelost. Zodra ik meer weet hoor je dit.
Groetjes,
Ashley
 @Ashley We zijn alweer meer dan 2 weken verder. Is er inmiddels nieuws? Heeft die afdeling inmiddels het probleem opgelost?Â
(Ik dacht: ik breng dit topic maar weer even onder jouw aandacht. In dit topic is jouw bericht als ‘antwoord’ aangemerkt, terwijl ik in dit topic nog steeds niet heb gelezen dat het probleem door de technici is opgelost.)
Nee dat hebben ze niet. Net zoals jij heb ik volgende maand een nieuw contract.
- Op mijn Simyo staat dataplafond voor nieuwe contract ‘uit’ terwijl het aan moet zijn.
- In de app staat bij abonnement mijn oude abo met de nieuwe verlengdatum
- In de komende factuur staat alles wel goed.
- Het contract wat ik via de mail heb gekregen is wel goed.
Â
Hoi @Katana & @Hsd,
Bedankt voor jullie bericht.
Ik heb het even nagevraagd. Ik krijg als terugkoppeling dat de weergavefout in de volgende app update opgelost is.
Deze update komt er spoedig aan. Hopelijk is alles hiermee opgelost.
Groetjes,
Ashley