Skip to main content

Ik heb een week geleden mijn abo verlengd per 1/10. Wat mij nu opvalt: als ik nu kijk in de app en in Mijn Simyo zie ik verschillende weergaves van mijn bestelde nieuwe abonnement. Dat zou niet moeten kunnen, en het is sowieso verwarrend.

App (afbeelding 1): Hier staat het huidige abo en het bestelde abo (qua belminuten) door elkaar. Hierdoor is het totaalbedrag p.m. niet juist.

Mijn Simyo (afbeelding 2): De info die hier staat is overzichtelijker. Namelijk de huidige bundel bovenaan. De bestelde nieuwe bundel eronder. Heel duidelijk dus. Echter: Bij de bestelde nieuwe bundel staat dat er geen dataplafond zou zijn aangevraagd. Dat is dus niet juist, want is wél besteld.

Mijn advies zou zijn om in de app en in Mijn Simyo exact hetzelfde te laten zien.

App:

 

Mijn Simyo:

 

Gewoon een vraag uit belangstelling, waarom pas per 1 oktober @Katana , heb je daar een speciale reden voor?

Mijn vrouw kan vanaf 27-9 verlengen, is het beter om dat per 1-10 te doen??

Ik hoor graag van je.

 


Gewoon een vraag uit belangstelling, waarom pas per 1 oktober @Katana , heb je daar een speciale reden voor?

Mijn vrouw kan vanaf 27-9 verlengen, is het beter om dat per 1-10 te doen??

Die datum kwam er bij mij en ook bij mijn vrouw automatisch te staan. Ik had er dus niets aan te willen.


Gewoon een vraag uit belangstelling, waarom pas per 1 oktober @Katana , heb je daar een speciale reden voor?

Mijn vrouw kan vanaf 27-9 verlengen, is het beter om dat per 1-10 te doen??

Die datum kwam er bij mij en ook bij mijn vrouw automatisch te staan. Ik had er dus niets aan te willen.

Bedankt voor je reactie, ik weet genoeg. @Katana 


Hoi @Katana,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Ik zie inderdaad dat er iets niet helemaal goed gaat met je bundelweergave. Geen zorgen ik zie dat het hier wel goed staat.

Je ontvangt per 1-10 dus 16 GB voor €2 en onbeperkte belminuten voor €7 + €0,50 voor je dataplafond.

Heb je de laatste Simyo app versie? Ik heb je weergave probleem doorgezet naar de juiste afdeling. Zodra ik een terugkoppeling heb hoor je meer.

@JanD De nieuwe bundels gaan in per 1-10 omdat bundel wijzigingen ingaan per 1ste van de volgende maand. 

Groetjes,
Ashley


@Ashley  Ja, ik heb de laatste versie van de Simyo-app.


---
Ik heb je weergave probleem doorgezet naar de juiste afdeling. Zodra ik een terugkoppeling heb hoor je meer.

---

@Ashley Is er al nieuws?


Hoi @Katana,

Bedankt voor je reactie. 

Helaas heb ik nog geen terugkoppeling ontvangen en is de weergave fout nog niet opgelost. Zodra ik meer weet hoor je dit.

Groetjes,
Ashley


 @Ashley We zijn alweer meer dan 2 weken verder. Is er inmiddels nieuws? Heeft die afdeling inmiddels het probleem opgelost? 

(Ik dacht: ik breng dit topic maar weer even onder jouw aandacht. In dit topic is jouw bericht als ‘antwoord’ aangemerkt, terwijl ik in dit topic nog steeds niet heb gelezen dat het probleem door de technici is opgelost.)


Nee dat hebben ze niet. Net zoals jij heb ik volgende maand een nieuw contract.

  • Op mijn Simyo staat dataplafond voor nieuwe contract ‘uit’ terwijl het aan moet zijn.
  • In de app staat bij abonnement mijn oude abo met de nieuwe verlengdatum
  • In de komende factuur staat alles wel goed.
  • Het contract wat ik via de mail heb gekregen is wel goed.

 


Hoi @Katana & @Hsd,

Bedankt voor jullie bericht.

Ik heb het even nagevraagd. Ik krijg als terugkoppeling dat de weergavefout in de volgende app update opgelost is.

Deze update komt er spoedig aan. Hopelijk is alles hiermee opgelost.

Groetjes,
Ashley


Reageer